سنگ نما سفید چیست؟
نوشته شده توسط : admin

تا به حال دقت کرده اید که اکثر ساختمان های شهر با سنگ نما سفید ساخته شده اند؟ فرقی هم نمی کند ساختمان چه نوع کاربری ای داشته باشد (مسکونی، تجاری، اداری، پزشکی، …) چراکه بیشتر آنها دارای نمای سفید هستند. 

حال شاید با خودتان بگویید که جدا از اینکه رنگ سفید یا روشنِ این سنگها کمرنگ تر نمی شود، اما سفید رنگی است که کثیفی را به راحتی نمایان می کند. بنابراین استفاده از سنگ نما سفید برای قسمت های خارجی سازه مناسب نیست. به خصوص در شهر هایی با آلودگی زیاد و با توجه به این اینکه که دسترسی برای تمیز کردن سنگ نما راحت نمی باشد.

 می توان گفت ماهیت سنگهای ساختمانی داشتن سطح لیز و صیقلی است. و برای رسیدن به کیفیتِ استاندارد و بهتر، هنگام فرآوری آنها، سطح سنگ نما را ساب می زنند. بر این اساس حتی درصورت نشستن آلودگی بر روی سطح سنگ سفید نما، با یک شست و شوی ساده این آلودگی به راحتی از بین می رود. یا اینکه سطح سنگ را مجددا ساب می زنند.

در پاسخ به این گفته باید بگوییم که سنگهای نما سفید عموما دارای مقاومت بالایی در برابر جذب آلودگی می باشند. مانند انواع سنگ تراورتن نما. همچنین در زمان تولید و فراوری این سنگهای نما از مواد و متریالی استفاده می کنند که به راحتی سنگ نما سفید، آلودگی را به خود جذب نکند.

همین موضوع باعث شده که دست خریداران در انتخاب سنگ نما سفید مورد نظر باز باشد. به خصوص که این تنوع زیاد موجب گشته که این سنگهای نما در بازار قیمت های متفاوتی داشته باشند. از سنگ ارزان قیمت تا گران قیمت برای پروژه های لوکس. و سنگهایی مانند انواع سنگهای تراورتن سفید، مرمریتهای سفید، سنگ گرانیت سفید، چینی، … .

source: سنگ نما سفید چیست؟





:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ صادراتی , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ نما , تراورتن نما , سنگ نما سفید , قیمت سنگ نما , قیمت سنگ تراورتن , قیمت سنگ نما سفید , قیمت سنگ سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 5 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: