نوشته شده توسط : admin

نمای ساختمانی که دارای پیچیدگی های زیاد ولی در عین حال زیبا است، نمای رومی می باشد. و بهترین متریال برای این نما، سنگ نما رومی است. اما بهترین سنگ برای ساختن این نما چیست؟ بهترین سنگ نما رومی چیست؟ از سنگ مصنوعی هم می توان استفاده کرد؟

در پاسخ به سوالات بالا از آخر به اول می رویم. یعنی پاسخ به این سوال که آیا می توان از سنگ مصنوعی برای نما رومی استفاده کرد؟ پاسخ منفی است. سنگ مصنوعی (Artificial stone) ترکیبی از سنگ‌ های طبیعی با مواد افزودنی دیگر است. مواد اولیه سنگ مصنوعی شامل ترکیباتی نظیر سیمان و افزودنی های پلیمری است.

استفاده از این مواد باعث قیمت پایین سنگهای مصنوعی در مقایسه با سنگهای طبیعی شده است. به همین دلیل بعضی از افراد برای نمای رومی از سنگهای مصنوعی استفاده کنند. اما این کار اشتباه است.

و اما پاسخ به دو سوال دیگر که یک پاسخ مشابه دارند. بهترین متریال و مواد برای ساخت نمای رومی استفاده از انواع سنگ نما است. استفاده از سنگ ساختمانی برای نمای رومی دلایل متعددی دارد. از جمله زیبایی، استحکام، دوام و عمر طولانی، مقاومت در شرایط آب‌وهوایی مختلف، وزن و تراکم کمتر و چسبندگی بالا.

و همانطور که قطعا مشاهده کردید اکثر نماهای رومی از سنگ نما رومی سفید یا زمینه روشن ساخته شدند. زیبایی رنگ این سنگها کاملا خاص و منحصربه فرد است، به نحوی که دو سنگ ساختمانی طبیعی را نمی توان یافت که شبیه به یکدیگر باشند.

افزون بر این موارد، ویژگی های نمای رومی که شامل تزئینات زیاد، پنجره های بلند صاف یا قوس دار، قوس های گرد و عریض، سقف بلند، … است در سنگ نما جلوه ای بسیار چشم گیر به خود می گیرد. بنا بر این دلایل است که بهترین مصالح ساختمانی برای نمای کلاسیک، سنگ نما طبیعی است.

اما در بین تنوع بسیار زیاد سنگهای نما، انواع سنگ تراورتن کرم، مانند تراورتن عباس آباد، تکاب، آتشکوه، ابیانه، حاجی آباد، … همیشه از محبوبیت و فروش ویژه سنگ نما برخودار هستند.

اما اینکه مناسب ترین سنگ ساختمانی برای نمای ساختمان شما چیست؟ یا چه مقدار سنگ نما مورد نیاز است را باید از کارشناسان مجموعه ملت سنگ بپرسید. یادتان باشد سنگهای مصنوعی تنوع و زیبایی سنگ های نما را نداشته، و همچنین مانند سنگهای نما عمر طولانی ای ندارند. پس انتخاب سنگ مصنوعی برای سنگ نما نما اصلا انتخاب مناسب و زیبایی نیست.

source: بهترین سنگ نما رومی



:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ نما رومی , قیمت سنگ نما رومی , قیمت سنگ نما , سنگ نما ارزان , فروش ویژه سنگ نما ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بهترین سنگ نما برای نمای خارجی ساختمان تراورتن کرم است یا تراورتن شکلاتی؟ زمانی که صحبت از نمای خارجی ساختمان به میان می ‌آید، منظورمان دقیقا همان قسمتی است که شما از بیرون تماشا می‌ کنید.

پس باید برای این قسمت از متریالی استفاده گردد و به گونه ای طراحی و ساخته شود که در نگاه اول، نظر هر مخاطبی را به شدت به خود جلب کند. یعنی سنگ نمای طبیعی. همانطور که همه می دانیم سنگ طبیعی مصالحی است که به دلیل داشتن مقاومت و پایداری زیاد در کنار زیبایی خیره کننده اش، شناخته می شود.

در اولین مورد به بررسی نوع سنگ نما می پردازیم. بهترین سنگ ساختمانی طبیعی برای استفاد در منظره بیرونی ساختمان سنگ های گرانیت و تراورتن هستند. هرچند که برخی از سنگ های مرمریت، کریستال، چینی، … هم برای نما مناسب هستند اما در اولویتِ انتخاب نیستند.

حال در بین این دو نوع سنگ مناسب برای نما، این سنگ تراورتن است که در اکثر مواقع انتخاب می شود. زیرا تنوع رنگ در سنگهای تراورتن بیشتر است. به طور مثال تراورتن کرم و تراورتن شکلاتی دو دسته بسیار پر استفاده در بین سنگهای تراورتن هستند.

سنگ های تراورتن روشن، پرکاربردترین سنگ ها در ساختمان سازی، به ویژه در نمای ساختمان به شمار می آیند. به چند دلیل:

  1. به راحتی با رنگ های تیره یا رنگی ترکیب شده و جلوه زیبایی به نما می بخشد.
  2. حس اصالت، پاک و تمیز بودن را القا می کند.
  3. باعث بزرگ تر دیده شدن نما می شود.
  4. از معادن مختلفِ داخلی استخراج می شوند، درنتیجه در دسترس هستند.
  5. مناسب با سلیقه اکثر افراد جامعه می باشد.

سنگهای تراورتن کرم برای مناطق با آب و هوای گرم و خشک بسیار مناسب هستند؛ زیرا گرمای خورشید را جذب نمی کنند. از بهترین سنگهای تراورتن کرم، سنگ تراورتن عباس آباد، تراورتن ابیانه، انواع تراورتن تکاب، تراورتن حاجی آباد را پیشنهاد می دهیم.

نگ پرطرفدارِ دیگر در بین سنگهای تراورتن که مورد توجه ساختمان سازان و معماران قرار می گیرد، سنگ تراورتن شکلاتی است. تراورتنهای شکلاتی با ساب خوب مانند یک آیینه در برابر شما هستند و نمایی بسیار شیک و لوکس به ساختمان می ‌دهند. سنگ های تراورتن شکلانی به قدر زیبا هستند که با یک نگاه عاشق آنها می شوید.

source: سنگ تراورتن كرم يا تراورتن شكلاتی



:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ صادراتی , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ تراورتن کرم , سنگ تراورتن شکلاتی , قیمت سنگ نما , قیمت سنگ تراورتن شکلاتی , تراورتن کرم روشن ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

همانطور که می دانید سنگ ساختمانی قیمت نسبتا بالایی در بین متریال های ساختمانی دارد؛ و الان شاید تعجب کنید که سنگ نما ارزان چیست؟ یا با خود فکر کنید که سنگ نمایی که قیمت پایینی داشته باشد، بی کیفیت است. درصورتی که اینطور نیست.

در بین انواع سنگ ساختمانی، میتوان گفت خانواده سنگهای نما از فروش بیشتری برخودار هستند. زیرا قسمت بیرونی و خارجی ساختمان بیشتر در برابر عوامل تخریب زا قرار دارد. بنابراین باید برای نما از متریالی استفاده شود که در برابر این عوامل مقاوم و پایدار باشد.

در مقابل بسته به بزرگی و وسعت نمای ساختمان، باید مقدار و تعداد زیادی سنگ ساختمانی خریداری شود. اما از آنجایی که ممکن است هزینه این مقدار خرید بسیار زیاد شود، قیمت سنگ کاهش پیدا کرده تا بهتر بتوان هزینه ها را مدیریت کرد.

سنگ نما مصالحی است که به خوبی این وظیفه را انجام میدهد. به همین جهت است که علاوه بر فروش بالا، سنگ نما از تنوع بسیار زیادی برخودار است. از سنگهای تراورتن گرفته تا مرمریت و گرانیت. به خصوص برای سنگ نما رومی.

مورد بعدی ک همه ما با آن آشنا هستیم، ارائه و فروش ارزان سنگ نما در جشنواره ها، مناسبت ها و رویداد ها است. درنتیجه سنگ ارزان لزوماً سنگ بی‌کیفیت یا نامرغوب نیست، بلکه حتی مرغوب بوده و بنا به این دلایل از قیمت کمتری برخودار است.

همانطور که بیان کردیم ارزان بودن یک سنگ ساختمانی بر اساس یکی از دلایلی است که در بالا به آنها اشاره کردیم. پس همه سنگهای نما در زمانی قیمت ارزان تری خواهند داشت. اما دفت داشته باشید سنگهایی که معرفی میکنیم از پرفروش ترین سنگهای نما هستند و اگر در بازه ای قیمت کمتری داشتند، حتما خریداری کنید.

source: معرفی چند سنگ نما ارزان



:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ صادراتی , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ نما ارزان , تراورتن کرم , قیمت سنگ نما ارزان , سنگ مناسب برای نما ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در سال های اخیر برندها و شرکت های محدودی از فعالان صنعت سنگ ساختمانی به دنبال خرید و فروش ویژه سنگ نما به روش آنلاین بودند. زیرا در این سالها، خرید اینترنتی انواع کالا با سرعت بسیار زیادی در حال گسترش است. که طبیعتا کالایی مانند سنگ ساختمانی هم از این قافله عقب نمانده است.

همانطور که می دانید در زمان خرید برخی از کالاها مانند لوازم ظریف و کوچک نیاز به بررسی زیاد می باشد. یا برای خرید برخی کالاهای دیگر، نیاز به داشتن اطلاعات بسیار دقیقی از محصول و کاربرد آن است. مانند خرید اینترنتی کفش، لباس، … . یا مطمین نبودنِ خرید برند که آیا اصل است یا فیک. و بی نهایت مثال دیگر که قطعا در ذهن دارید.

یکی از مهمترین مزایای خرید آنلاین دارد، اطلاع پیدا کردن از نظر دیگر خریداران می باشد. چه بسا که در بسیاری از مواقع کاربران با درج نظراتِ راهگشا در تصمیم‌گیری درست برای کاربران، نقش پررنگی ایفا می‌کنند .برای مثال شما می توانید متوجه شوید که خرید سنگ نما مورد نظر برای آب و هوای شما مناسب است یا نه؟ تجربه دیگران از این خرید چطور بوده؟

عرضه‌کنندگان سنگ ساختمانی به راحتی می‌توانند محصولات خود را در معرض دید کاربران در سراسر کشور قرار دهند. این موضوع به آنها اجازه میدهد فروش خود را به صورت نامحدودی افزایش دهند.

از جمله کارهایی که هر خریدار سنگ انجام میدهد، مقایسه و بررسی انواع سنگ ساختمانی با سنگ دیگر می باشد.

عرضه‌کنندگان سنگ ساختمانی به راحتی می‌توانند محصولات خود را در معرض دید کاربران در سراسر کشور قرار دهند. این موضوع به آنها اجازه میدهد فروش خود را به صورت نامحدودی افزایش دهند. 

source: مزيت های خريد و فروش ويژه سنگ نما



:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , فروش ویژه سنگ نما , قیمت سنگ نما , قیمت سنگ نما رومی , سنگ نما ارزان , خريد سنگ نما ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی از بهترین و متداول ‌ترین متریال ها برای نمای ساختمان استفاده از سنگ تراورتن به ویژه تراورتن کرم می باشد. اما شاید دچار تردید باشید که آیا استفاده از سنگ تراورتن برای نمای ساختمان مورد نظر شما مناسب است یا نه؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال بهتر است با تمام ویژگی های این سنگ ساختمانی آشنا شوید. و سپس با بررسی و مقایسه و البته با مشاوره گرفتن از افراد متخصص درصورت نیاز، تصمیم بگیرید که از تراورتن برای نمای ساختمان تان استفاده کنید یا نه.

تراورتن در اثر فعالیت چشمه های آب گرم تشکیل می شود. بطور کلی در طی فرآیند تشکیل ذخایر تراورتن، آبهای گرم از بین طبقات سنگ های کربناتی به ویژه سنگ آهک عبور می کنند. و به دلیل اسیدی بودن، کربنات کلسیم موجود در این سنگ ها را حل کرده و به صورت محلول کربناتی و بی کربناتی با خود به سطح زمین منتقل می کنند.

فرآیند تشکیل این سنگ، ساختاری بسیار منحصر به فرد به آن بخشیده است. ساختاری پر از حفره ‌های کوچک و بزرگ که عموما به آتها خلل و فرج گفته می شود. وجود خلل و فرج در پشت سنگ مناسب برای نما تراورتن، آن را به نمونه ای مناسب برای اجرای نمای ساختمان تبدیل کرده است. زیرا این ویژگی باعث می شود ملات به خوبی به پشت آن بچسبد و بر روی سطح مورد نظر قرار گیرد.

ویژگی‌هایی همچون مقاومت بالا، صیقل پذیری، تنوع رنگی بالا و زیبایی ظاهری تراورتن را به یکی از پرکاربردترین و متداول‌ترین سنگ ‌ها در نمای ساختمان تبدیل کرده است. علاوه بر این ویژگی ‌های ظاهری، این سنگ نما با گذشت زمان تغییر رنگ نمی‌ دهد. در برابر آتش و حرارت مقاوم است و مراقبت و نگهداری از آن نیز بسیار ساده و کم هزینه است.

source: نماي سنگ تراورتن كرم چگونه است؟



:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ صادراتی , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ, سنگ تراورتن نما, سنگ نما رومی, خرید سنگ نما, قیمت سنگ تراورتن ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 10 / 1400 | نظرات ()