سنگ اسلب کف
نوشته شده توسط : admin

استفاده از سنگ کف در ابعاد سنگ اسلب زیبایی و جلوه ی لوکس تری در مقایسه با کفپوش های سنگی در ابعاد تایل دارند. این موضوع را می توان در هتل ها، مراکز تفریحی و تجاری بزرگ، رستوران ها، لابی ساختمان ها، … به خوبی مشاهده کرد.

استفاده از سنگ کف برای کفپوش ساختمان ها به جهت دوام و پایداری بالا در برابر تغییرات آب و هوایی، غیر قابل نفوذ بودن، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، مقاوم بودن در برابر فشار و ضربات بالا و همچنین برخورداری از قابلیت شستشو و ثبات رنگی … بسیار رایج می باشد.

سنگ اسلب یک نوع برش بزرگ از کوپ سنگ ها است که دارای ضخامت و ابعادی بزرگ تر از سنگهای رایج دارد. این نوع برش باعث می شود رگه های طبیعی و زیبای سنگ به گونه ای خاص در کنار هم قرار بگیرند.

اما همه ماجرا این نیست! پس از اینکه سنگ به صورت اسلب بریدش خورد، وارد مراحل بعدی فرآوری مثل اپوکسی کاری، رگه گیری، ساب و صیقل کاری ، فرزکاری و دوربری می شود. ضخامت برش سنگ اسلب عمدتا ۲ سانتی متر بوده و در برخی از موارد با ضخامت ۳ سانتی متر نیز بریده می شود.

طبیعتا نمی توان انتظار داشت که سنگ کف با این ابعاد و اندازه و با پشت سر گذاشتن این مراحلِ تولید، قیمت کمی داشته باشد. مورد دیگری که بر روی قیمت سنگ اسلب موثر است، نصب سخت آن است. اما با این حال مهندسان تلاش دارند تا برای پروژه های لوکس خود از سنگ اسلب برای کف استفاده کنند.

این موارد ازجمله ویژگی هایی هستند که انتخاب و خرید سنگ کف اسلب را رایج می کند. حال اگر این سوال برایتان پیش آمده که سنگ اسلب جز کدام دسته از سنگهای ساختمانی است؟ باید در پاسخ بگویم که سنگ اسلب از تمام سنگهای طبیعی تولید می شود.

source: سنگ اسلب کف





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ اونیکس یا مرمر , سنگ ترا اونیکس , سنگ لایم استون , سنگ ترامیت , سنگ ساختمانی , سنگ اسلب , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ کف , سنگ اسلب , قیمت سنگ کف , قیمت سنگ اسلب , سنگ کف لابی , ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 4 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: