سنگ تراورتن كرم يا تراورتن شكلاتی
نوشته شده توسط : admin

بهترین سنگ نما برای نمای خارجی ساختمان تراورتن کرم است یا تراورتن شکلاتی؟ زمانی که صحبت از نمای خارجی ساختمان به میان می ‌آید، منظورمان دقیقا همان قسمتی است که شما از بیرون تماشا می‌ کنید.

پس باید برای این قسمت از متریالی استفاده گردد و به گونه ای طراحی و ساخته شود که در نگاه اول، نظر هر مخاطبی را به شدت به خود جلب کند. یعنی سنگ نمای طبیعی. همانطور که همه می دانیم سنگ طبیعی مصالحی است که به دلیل داشتن مقاومت و پایداری زیاد در کنار زیبایی خیره کننده اش، شناخته می شود.

در اولین مورد به بررسی نوع سنگ نما می پردازیم. بهترین سنگ ساختمانی طبیعی برای استفاد در منظره بیرونی ساختمان سنگ های گرانیت و تراورتن هستند. هرچند که برخی از سنگ های مرمریت، کریستال، چینی، … هم برای نما مناسب هستند اما در اولویتِ انتخاب نیستند.

حال در بین این دو نوع سنگ مناسب برای نما، این سنگ تراورتن است که در اکثر مواقع انتخاب می شود. زیرا تنوع رنگ در سنگهای تراورتن بیشتر است. به طور مثال تراورتن کرم و تراورتن شکلاتی دو دسته بسیار پر استفاده در بین سنگهای تراورتن هستند.

سنگ های تراورتن روشن، پرکاربردترین سنگ ها در ساختمان سازی، به ویژه در نمای ساختمان به شمار می آیند. به چند دلیل:

  1. به راحتی با رنگ های تیره یا رنگی ترکیب شده و جلوه زیبایی به نما می بخشد.
  2. حس اصالت، پاک و تمیز بودن را القا می کند.
  3. باعث بزرگ تر دیده شدن نما می شود.
  4. از معادن مختلفِ داخلی استخراج می شوند، درنتیجه در دسترس هستند.
  5. مناسب با سلیقه اکثر افراد جامعه می باشد.

سنگهای تراورتن کرم برای مناطق با آب و هوای گرم و خشک بسیار مناسب هستند؛ زیرا گرمای خورشید را جذب نمی کنند. از بهترین سنگهای تراورتن کرم، سنگ تراورتن عباس آباد، تراورتن ابیانه، انواع تراورتن تکاب، تراورتن حاجی آباد را پیشنهاد می دهیم.

نگ پرطرفدارِ دیگر در بین سنگهای تراورتن که مورد توجه ساختمان سازان و معماران قرار می گیرد، سنگ تراورتن شکلاتی است. تراورتنهای شکلاتی با ساب خوب مانند یک آیینه در برابر شما هستند و نمایی بسیار شیک و لوکس به ساختمان می ‌دهند. سنگ های تراورتن شکلانی به قدر زیبا هستند که با یک نگاه عاشق آنها می شوید.

source: سنگ تراورتن كرم يا تراورتن شكلاتی





:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ صادراتی , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ تراورتن کرم , سنگ تراورتن شکلاتی , قیمت سنگ نما , قیمت سنگ تراورتن شکلاتی , تراورتن کرم روشن ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 10 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: