سنگ مشكی برای ديوار
نوشته شده توسط : admin

امروزه از اولین انتخاب های طراحان برای مصالح تزیینی برای دیوار های داخلی، خرید سنگ می باشد. به ویژه سنگ های ساختمانی طبیعی با رنگ زمینه مشکی.

اما از آنجایی که این سنگها دارای رنگ تیره و مشکی هستند، برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که آیا نصب این سنگها برای دیوار کار مناسبی است؟ چرا که رنگ مشکی در روحیه تاثیر گذار بوده و ممکن است نتایج خوبی به همراه نداشته باشد.

در پاسخ باید بگوییم هرچند که این مساله به موارد مختلفی بستگی دارد، اما بله کار صحیحی است. چرای آن را در ادامه مقاله بیان کردیم.

سنگ ساختمانی مشکی برای دیوار: سنگ ساختمانی مشکی برای دیوار علاوه بر اینکه بد نیست، توصیه هم می شود. البته اگر به صورت صحیح و اصولی استفاده شود. رنگ مشکی از جمله رنگهایی است که خنثی بوده و با هر رنگ دیگری به راحتی هماهنگ می شود. همچنین باعث برجسته تر شدن اکسسوری های دیگر می شود.

علاوه بر این چشم نیاز به استراحت داشته و نگاه کردن به رنگ مشکی این استراحت تامین میکند. بنابراین استفاده از سنگ ساختمانی مشکی برای دیوار، این مورد را به راحتی میتوان برطرف کرد. به خصوص اگر از سنگ اسلب مشکی استفاده شود.

سنگهای طبیعی زیادی برای نصب بر روی دیوار وجود دارد. اما بیشترین سنگهای ساختمانی با زمینه مشکی در سنگهای مرمریت و گرانیت وجود دارد. مانند: سنگ مرمریت مشکی نجف آباد، سنگ گرانیت مشکی نطنز، گرانیت مشکی تویسرکان، مرمریت مشکی جندق، … . انتخاب و خرید هریک از این سنگها بستگی به سلیقه افراد و طراحان دارد.

source: سنگ مشكی برای ديوار





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ گرانیت , سنگ اونیکس یا مرمر , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , قیمت سنگ دیوار , سنگ ارزان برای دیوار , قیمت سنگ مشکی , سنگ مشکی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 5 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: