انواع سنگ تراورتن کرم و کاربرد آنها
نوشته شده توسط : admin

سنگهای کرم ابیانه، دره بخاری، محلات، کرم یزد، تراورتن ابرکوه، سنگ آبگرم، انواع رامشه از جمله ی دیگر سنگ نما تراورتن های کرم باکیفیت می باشند. اما فقط این سنگها نیستند. تخلخل بالا و چسبندگی خوب با ملات از خصوصیات مهمِ انواع سنگ تراورتن می باشد. به همین دلیل رایج ترین سنگ نما برای ساخت نمای اصلی سازه ها، سنگهای تراورتن هستند، مخصوصا تراورتن های کرم و زمینه روشن. زیرا اگر دقت کرده باشید ساختمان هایی که دارای نمای سنگی هستند، کمترین آسیب را دارند.
اما کاربرد سنگهای تراورتن محدود به استفاده در نمای خارجی ساختمان نمی باشد. بلکه از انواع آن می توان در دیگر قسمت ها هم نیز استفاده کرد. مانند: سنگ دیوار های خارجی و داخلی، به عنوان سنگ کف، ساخت مصنوعات دکوراتیو و مصنوعی، سنگ تراورتن در قالب سنگ آنتیک یا سنگ گیوتین، … . همچنین تراورتن ها دسته ای از سنگهای طبیعی هستند که بازه رنگی بسیار متنوعی دارند.
سفید، شکلاتی، کرم روشن و تیره، زرد، قرمز، سیلور، … از جمله رنگهایی هستند که در سنگهای تراورتن می توان پیدا کرد. با این حال اکثر افراد از انواع سنگ تراورتن کرم برای ساخت و ساز استفاده می کنند. سنگ تراورتن عباس آباد: دارای جنس خیلی خوب و بسیار مرغوب است. میزان تخلخل های آن از تراورتن های دیگر کمتر است. همچنین دارای در دو طیف رنگی سفید و کرم، و سورت های متنوعی می باشد.
تراورتن آتشکوه: سنگ تراورتن آتشکوه یکی از ۱۰ سنگ برتری می باشد که بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده است. رنگ اصلی تراورتن آتشکوه سفید و کرم روشن و یکدست است و از قیمت بالایی برخوردار می باشد. سنگ تراورتن کرم تکاب: از جمله تراورتن های قیمت مناسب برای نما می باشد. در طرح‌ ها و رنگ‌ های متنوعی فرآوری می‌شود. و استفاده از این سنگ در نما و دیوار ها، سنگ کف، بسیار رایچ است.
تراورتن طبس: سنگ طبس یکی از تراورتن های کرم روشن است که دارای رگه های مشکی و گاها شکلاتی و صورتی است. براساس میزان فروش، معروف ترین سنگهای تراورتن کرم که در بالا معرفی کردیم نمونه های دیگری از بهترین سنگهای نما می باشند. سنگهای تراورتن کرم بسیار مناسب مناطق گرمسیر هستند. زیرا گرما را در خود نگه نمی‌ دارند و در صورت تابش خورشید نه تنها زیبایی خود را از دست نمی‌دهند
source: انواع سنگ تراورتن کرم و کاربرد آنها





:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: سنگ تراورتن کرم, قیمت سنگ تراورتن کرم, سنگ تراورتن کرم روشن, بهترین سنگ تراورتن, قیمت سنگ تراورتن, ارزانترین سنگ تراورتن, سنگ تراورتن نما، سنگ نما رومی ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 12 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: