بهترین سنگ کف حیاط
نوشته شده توسط : admin

با اینکه سنگ ساختمانی جز متریال هایی عالی برای سنگ کف حیاط می باشد اما براساس نوع و جنس سنگ طبیعی از همه آنها نمی توان برای سنگفرش کردنِ حیاط استفاده کرد. بهترین سنگ کف حیاط عبارت است از:
اولین نکته ای که برای سنگ فرش کردن حیاط ساختمان با سنگ طبیعی باید مدنظر داشته باشید، نوع آب و هوای منطقه جغرافیایی است. برای مثال اگر در منطقه ای که اکثرا هوای بارانی دارد از سنگی استفاده کنید که جذب آب آن درمقایسه با دیگر سنگ ها بیشتر باشد، در مدت زمان کوتاهی سنگ حیاط از بین می رود. یا برخی از سنگهای طبیعی در مقابل تابش نور خورشید تغییر رنگ می دهند.
مورد بعدی قیمت سنگ کف حیاط است. انتخاب سنگ باید براساس میزان بودجه، نوع طراحی حیاط، میزان مساحت سنگفرش کردن حیاط، میزان در دسترس بودن سنگ و ویژگی های آن، … صورت گیرد. همینطور بر پایه نوع سورت بندی بازه قیمتی متفاوتی دارند. یعنی انواع سنگ ریزه، سنگ گرانیت و سنگ تراورتن.
از مهم ترین المان‌هایی که در ساخت یا بازسازی حیاط و محوطه سبز هر ساختمانی وجود دارد، نوع سنگ کف و نحوه به کار بردن آن می باشد. در چند سال اخیر توجه به طراحی حیاط و فضای سبز ساختمان ها اهمیت زیادی پیدا کرده است. به حدی که ساختمان یا خانه هایی که امکان ساخت حیاط یا باعچه را نداشته باشند، به استفاده از فضای پشت بام روی می آورند؛ که اصطلاحا به این آن روف گاردن گفته می‌شود.
زیرا حیاط یک فضای باز و آزادی است که در هویت بخشی به کل بنا و حتی ساکنان آن تأثیر فراوانی دارد. برخی از این تاثیرات عبارتند از: تأمین آسایش خانواده یا ساکنین، ارتباط با طبیعت و تلاش در جهت حفظ آن، خلوت و جدا سازی عرصه عمومی از خصوصی، استفاده ی مطلوب از انرژی طبیعی، … .
خارج از تاثیر گذاری حیاط بر روحیه افراد ساکن سازه، وجود این فضا بر دیدگاه دیگر افراد هم موثر است. زمانی که شما وارد ساختمانی می ‌شوید که دارای حیاطِ زیبا، جذاب و سبز باشد، قطعا در مورد مکان مورد نظر، دیدگاه مثبتی خواهید داشت.
source: بهترین سنگ کف حیاط





:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ کف , سنگ صادراتی , ,
:: برچسب‌ها: سنگ کف , قیمت سنگ کف , قیمت سنگ کف حیاط , سنگ کف حیاط , قیمت سنگ کف حیاط ارزان , سنگ تراورتن کف حیاط , سنگ گرانیت کف حیاط , ملت سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 11 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: