بهترین 5 سنگ نما ارزان
نوشته شده توسط : admin

یکی از مهمترین معیار های انتخاب سنگ نما، موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی است. مثلا در شرایط آب و هوایی که باران و برف و یخ بندان است، باید از سنگ نماهایی استفاده شود که تخلخل کمی دارند. زیرا ممکن است مجب متلاشی شدن سنگ شود. در این زمینه سنگهای تراورتن پیشتاز هستند.
بیشتر مشتریان و خریدارن ترجیح به خرید سنگ نما ارزان دارند. زیرا هزینه های پروژه های ساختمان سازی بسیار بالا است. بنابراین با خرید سنگ نما ارزان می توانند این هزینه ها را به میزان چشم گیری کاهش دهند. اما فراموش نکنید قیمت سنگ نما براساس فاکتورهای مختلفی انجام می شود و به صورت یکجا در نوع درجه یا سورت سنگ، مشخص می شود.
سنگ تراورتن عباس آباد به دلیل زیبایی، رنگ روشن متمایل به سفید، مقاومت بالا، صیقل پذیری عالی، تخلخل کمتر نسبت به سایر تراورتن ها، مقاومت زیاد در برابر باران های اسیدی و رنگ و طرح زیبا جزء منحصر به فردترین تراورتن های دنیا می باشد.
از جمله عوامل مهم بر روی شکل گیری رنگ و طرح سنگ تراورتن عباس آباد وجود عناصر موجود در آن یعنی آهن، کلسیم و … می باشد. و هرچه عناصر محلول در آب این منابع مقدار جزیی تری داشته باشد، رنگ سنگ روشن‌تر خواهد بود. این سنگ معمولا قیمت بالایی دارد اما عباس آباد درجه 2، در بین انواع سنگ نما ارزان قرار می گیرد که از کیفیت خوبی هم برخوردار است.
سنگ تراورتن عباس آباد به دلیل زیبایی، رنگ روشن متمایل به سفید، مقاومت بالا، صیقل پذیری عالی، تخلخل کمتر نسبت به سایر تراورتن ها، مقاومت زیاد در برابر باران های اسیدی و رنگ و طرح زیبا جزء منحصر به فردترین تراورتن های دنیا می باشد. پرداخت هایی که بروی سطح این سنگ انجام می شود به صورت صیقلی، چرمی و نسابیده است. تراورتن شکلاتی آقامحمدی در تمامی ابعاد تایل و طولی و اسلب تولید می شود.
در سطح خارجی این سنگ تراورتن کرم تکاب فرج‌ هایی مشاهده وجود دارد. معمولا این فرج‌ ها را با مواد رزین می ‌پوشانند که سبب شده در برابر سرمای شدید به شدت مقاوم باشد. همین امر احتمال ترک ‌خوردگی، خردشدگی و ریزش تراورتن کرم تکاب را بسیار کم می‌کند. همچنین جالب است بدانید که این سنگ عایق نسبی برای حرارت و صدا به حساب می‌آید.
یکی از سنگهای پرکاربردی که می ‌توان در نماهای خارجی ساختمان و یا حتی داخلی از آن استفاده کرد سنگ تراورتن سفید ابیانه می ‌باشد. این سنگ از معادن استان اصفهان که در روستای ابیانه واقع شده است استخراج می ‌شود. این سنگ با دارا بودن ویژگی هایی همچون ساب پذیری فوق العاده، تراکم بالا و تنوع سورت در موارد بسیار مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ تراورتن سفید ابیانه عمدتا در ابعاد 40 طولی بصورت سابیده و چرمی فرآوری می گردد.




:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ صادراتی , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ نما ارزان , قیمت سنگ نما , قیمت سنگ تراورتن , قیمت سنگ نما ارزان , ارزانترین سنگ تراورتن , سنگ نما , سنگ تراورتن ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 7 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: