سنگ کف مرمریت لاشتر
نوشته شده توسط : admin

سنگ هایی که به عنوان سنگ کف در ساختمان استفاده می‌شوند باید سنگ هایی مقاوم در برابر هر گونه ضربه، سایش و خراشیدگی باشند. همچنین باید در استفاده طولانی مدت نیز دچار رنگ پریدگی نشوند. البته این مورد بیشتر برای سنگ کف قسمت های خارجی ساختمان اهمیت دارد تا قسمت های داخلی.

انتخاب مناسب و استاندارد سنگ کف بسیار اهمیت دارد، به ویژه از لحاظ رنگ زمینه آن. چرا که امکان تغییر و تعویض سنگ کف ساختمان کاری وقت گیر و بسیار پر هزینه خواهد بود. یکی از پراستفاده ترین سنگهای ساختمانی رنگی برای کفپوش، سنگ مرمریت لاشتر است. مرمریت لاشتر دارای جنس و بافتی متراکم بوده، به همین دلیل از جذب آب بسیار پایینی برخوردار است. ویژگی ای که برای سنگ کف بسیار حائز اهمیت می باشد.

افزون براین مورد سنگ مرمریت لاشتر مقاومت و استحکام بسیار خوبی در برابر ضربه و خراش دارد. و این مورد بر روی جلاپذیری سنگ تاثیر بسزایی دارد. وقتی سطح سنگ کف جلا داشته باشد کف ساختمان را براق نشان داده و باعث زیبایی بیشتری به ساختمان می دهد.

مزیت مهم دیگری که در این سنگ وجود دارد نصب راحت و بدون دردسر آن می ‌باشد. هرچند که این نوع از سنگ مرمریت وزن نسبتا بیشتری درمقایسه با دیگر سنگهای مرمریت دارد، اما به آسانی نصب می شود.

و مورد آخر اینکه یک سنگ کف ایده آل باید به راحتی تمیز شود و آثار لک بر روی آن باقی نماند. مرمریت لاشتر سنگی است براحتی تمیز و براق می شود. همچنین در برابر مواد شوینده شیمیایی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. اگر سنگ مرمریت لاشتر استفاده فراوانی برای کفپوش انواع ساختمان ها دارد بی دلیل نیست.

source: سنگ کف مرمریت لاشتر





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ اونیکس یا مرمر , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ صادراتی , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ کف , سنگ مرمریت کف , سنگ مرمریت لاشتر , قیمت سنگ مرمریت , خرید سنگ مرمریت , قیمت سنگ کف , سنگ کف لابی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 7 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: