سنگ نما سفید براق
نوشته شده توسط : admin

انواع سنگ ساختمانی تنوع زیادی دارند و به واسطه پیشرفت تکنولوژی در صنعت تولیدِ این سنگها، تنوع آنها بیشتر هم شده است. یکی از مهمترین تاثیرات این تنوع زیاد این است که معمار یا مالک ساختمان می تواند سنگ نمای مورد نظر خود را هم به صورت براق و هم به صورت به اصطلاح مات سفارش دهد.

اما سنگ نما هم مانند سایر مصالح ساختمانی به مرور زمان از رویی ترین سطح، دچار کاهش کیفیت می شود. این افت کیفیت در سنگ نما خارجی می تواند بیشتر هم باشد. چرا که سنگ نما در فضای بیرون متاثر از آلودگی ها خواهد بود و نظافت و تمیز کاری نما اهمیت ویژه ای پیدا میکند.

به این دلیل که آلودگی به مرور در بافت سنگ فرو می رود و در طولانی مدت منجر به ایجاد ترک و شکستگی می شود. همچنین جلوه زیبای ساختمان را از بین می برد. به ویژه در سنگ نما براق و مخصوصا سنگهای نما با زمینه رنگی سفید. با این حال سنگ نمای ساختمانی این ویژگی عالی را دارد که می توان با استفاده از روش هایی سطح سنگ را از آلودگی ها پاک کرد. چطور؟

source: سنگ نما سفید براق





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ, سنگ نما سفید, سنگ نما سفید براق, قیمت سنگ نما, قیمت سنگ سفید نما, سنگ نما, قیمت سنگ نما تراورتن ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 5 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: