ارزانترین سنگ تراورتن کرم
نوشته شده توسط : admin

یکی از مهمترین موضوعات در زمان خرید سنگ نما، قیمت سنگ تراورتن است. به خصوص تراورتن کرم؛ چرا که یکی از پرفروش ترین سنگهای تراورتن است برای نمای ساختمان. و از آنجایی هم که نمای ساختمان وسعت نسبتا زیادی دارد و میزان سنگ مورد استفاده برای آن هم زیاد است، طبیعتا قیمت سنگهای تراورتن کرم اهمیت بیشتری هم پیدا می کند.

درنتیجه همه به دنبال خرید سنگ تراورتی هستند که در عین مقاومت و زیبایی بالا، از قیمت مناسب تری هم برخوردار باشند. ما در این مقاله به معرفی چند نوع از سنگهای تراورتن کرم پرکاربرد می پردازیم که قیمت مناسب تری هم دارند. البته ناگفته نماند که قیمت سنگ ساختمانی به فاکتور های زیادی بستگی دارد اما معمولا این سنگها، قیمت مناسبی دارند.

سنگ تراورتن در سالهای اخیر به واسطه معادن در دسترس، زیبایی، تنوع رنگ و طرح یکی از بهترین گزینه ها برای سنگ نما ساختمان و دیوارهای بناها است. اما مهمترین مساله که فروش تراورتن ها را زیاد کرده است، ویژگی های این سنگها می باشد. و سنگهای تراورتن کرم به دلیل زنگ زیبا و پرطرفداری که دارند، فروش بیشتری هم دارند.

سنگ تراورتن تکاب از جمله سنگهای آهک متخلخل بسیار زیبای بازار محسوب می ‌شود که با زیبایی خاص و منحصر به فرد خود توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. تراورتن تکاب که علاوه بر فروش داخلی با تقاضای خریداران خارجی نیز رو به رو است، در طرح ‌ها و رنگ ‌های متنوعی فرآوری می ‌شود.

سطح خارجی این سنگ به دلیل پوشانده شدن سوراخ ها با مواد رزین، در برابر سرماهای شدید به شدت مقاوم بوده و ایجاد ترک، خرد شدگی و ریزش نخواهد کرد. انواع سنگ تراورتن کرم طبق رنگ و درجه و هاله ‌هایی که روی سنگ پس از تولید وجود دارد سورت بندی می شوند.

source: ارزانترین سنگ تراورتن کرم





:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , تراورتن کرم , تراورتن نما , سنگ نما , قیمت سنگ تراورتن , تراورتن کرم ارزان , سنگ نما ارزان , سنگ نما رومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 31 / 2 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: