فروش سنگ نما ارزان
نوشته شده توسط : admin

در میان انواع مصالحی که به منظور اجرا در نماسازی ساختمان به کار برده می شوند، می توان گفت سنگ نما ارزان، ارزش و طرفداران بیشتری را دارد. سنگهای نما برای ساختمان مانند لباس برای انسان ها می مانند. چراکه اولین موردی است که در دید هر ببینده ای قرار می گیرد و همچنین می توان گفت یکی از اولین مشخصاتی که افراد از روی آن قضاوت می شوند، لباس است.

نمای خارجی ساختمان هم دقیقا همینگونه می باشد. با این تفاوت که متریالی که برای ساخت نمای بیرونی به کار برده می شود، بر روی عمر مفید سازه هم تاثیر فراوانی دارد.

اما از آنجایی که میزانِ متریال مورد استفاده در نما (بسته به نوعِ نمای خارجی و مساحتِ کار) زیاد می باشد، اگر بتوان آن را به قیمت مناسبی تهیه کرد، میتوان هزینه های ساختمان را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داد. به همین دلیل بیشتر معماران و طراحان به دنبال خرید سنگ نما ارزان هستند.

یک مورد مهم که اکثرا مالکان و طراحان تمایل دارند از سنگهای نما برای ظاهر بیرونی سازه خود استفاده کنند، قیمت نهایی ساختمان می باشد. همانطور که همه می دانند سنگ ساختمانی در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی قیمت بیشتری دارد.

سنگهای نمای طبیعی هم مانند سایر مصالح ساختمانی دارای درجه بندی کیفیت هستند و اگر سنگ نمایی به کار برده شود که کیفیت استاندارد را نداشته باشد، طبیعتا در کوتاه مدت نمای ساختمان ظاهر جذاب خود را از دست می دهد. پس بهتر است در زمانی خرید سنگ ساختمانی به خصوص سنگ نما ارزان، مواردی را که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، مدنظر داشته باشید.

نمای هر ساختمان با توجه به جغرافیا و منطقه آن باهم متفاوت هستند، درنتیجه متریال مورد استفاده در هر منطقه جغرافیایی هم متفاوت است. درنتیجه سنگ نما را مناسب با جغرافیای منطقه خریداری کنید.

source: فروش سنگ نما ارزان





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ اونیکس یا مرمر , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ نما ارزان , قیمت سنگ نما ارزان , فروش سنگ نما ارزان , سنگ ساختمانی , ارزانترین سنگ نما ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 2 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: