تراورتن کرم تکاب، یکی از بهترین سنگهای تراورتن
نوشته شده توسط : admin

اگر به نمای ساختمان ها دقت کرده باشید، قطعا متوجه شده اید که نمای خارجی اکثر ساختمان ها از سنگ تراورتن کرم ساخته شده اند. این موضوع در ساختمان های بزرگ و مجلل تجاری، اداری، پزشکی، گردشگری، … بیشتر هم به چشم می خورد.

شاید با خودتان بگویید این نما، یک نمای تکراری و قدیمی است، اما در کمال تعجب باید بگوییم این نما، با رنگ کرمش همچنان جز پرطرفدار ترین نماهای خارجی است. فرقی هم نمی کند نمای ساختمان، یک نمای رومی یا کلاسیک باشد یا یک نمای مدرن.

و در بین تنوع رنگی که دارد، تراورتن کرم از محبوبیت و فروش بیشتری برخوردار است. زیرا کرمی نه به سردی سفید است و نه به گرمای زرد. برای اکثر کسایی که رنگ سفید راضی کننده نیست برای شان، انتخاب بعدی کرم است. یک رنگی که قدیمی نمی شود و از پرکاربردترین رنگها در پوشش فضای داخلی و خارجی ساختمان به حساب می آید.

خوشبتانه خانواده تراورتن کرم تنوع بسیار زیادی دارد و سنگهای ساختمانی زیادی در این گروه قرار دارند. یکی از بهترین نوع آنها سنگ تراورتن کرم تکاب است. یک سنگ نمای بسیار زیبا که ویژگی های خیلی خوبی دارد.

تراورتن کرم تکاب یک تراورتن کرم بسیار مقاوم است با خلل و فرج مناسب. که حتی این خلل و فرج ها با رزین پر می شوند تا علاوه بر حفظ زیبایی، باعث استقامت بیشتر سنگ در برابر ترک و خرد شدگی نیز شود.

تخلخل در سنگ باعث می شود که انقباض و انبساط را دفع کند و در گرما و سرما، علاوه بر داشتن خاصیت عایقی. عمر بیشتری هم داشته باشد. وزن این سنگ نیز بدلیل داشتن همین خلل و فرج کاهش پیدا کرده و برای استفاده در نمای خارجی، بخصوص استفاده در ارتفاع زیاد، بسیار مناسب می باشد.

source: تراورتن کرم تکاب، یکی از بهترین سنگهای تراورتن





:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ, تراورتن کرم, قیمت تراورتن تکاب, تراورتن کرم روشن, قیمت سنگ تراورتن, سنگ نما تراورتن کرم, سنگ نما ارزان, سنگ نما رومی ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 2 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: