سنگ اسلب آشپزخانه
نوشته شده توسط : admin

زمانی که صحبت از زیبایی سنگهای ساختمانی طبیعی به میان می آید، سنگ اسلب به یکی از بی رغیب ترینِ این سنگها تبدیل می شود. هرچند که سنگ اسلب نوعی از سنگهای ساختمانی نیست (منظور سنگهای مرمریت، تراورتن، … است)، و در واقع جزیی از همان سنگهای طبیعی است، اما با این حال زیبایی آن بسیار خاص و منحصربه فرد می باشد.

حال این سنگ که دارای ابعادی بیشتر از ۱ متر است (مقابل سنگ تایل که بیشترین ابعادش ۸۰*۸ است)، برای استفاده در آشپزخانه بسیار مناسب می باشد. چرا مخصوصا آشپزخانه؟ زیرا آشپزخانه یکی از مهمترین قسمت ها در ساختمان است.

آشپزخانه هم قسمتی است که افراد ساکنِ ساختمان در آن خیلی تردد دارند، مخصوصا خانم های خانه دار، و هم قسمتی است که در دید همگان قرار دارد. بنابراین هرچقدر این فضا زیباتر باشد، روحیه افراد بهتر می شود. و قطعا فضای ساختمان هم زیباتر دیده شده و جلوه میکند.

سنگ اسلب در آشپزخانه کاربردهای زیادی دارد. از کابینت های آشپزخانه گرفته تا جزیره یا کانتر آشپزخانه، دیوارها و حتی کف. سنگ اسلب یکی از پرتنوع ترین انواع سنگ ساختمانی است، زیرا از تمام سنگهای طبیعی می توان سنگ اسلب تولید کرد. پس دستتان در انتخاب این سنگ بسیار باز  است.

نگ و طرح سنگهای طبیعی تکرار ناشدنی و خاص هستند. زمانی که این زیبایی در ابعاد بزرگ قرار گیرد، دیگر به هیچ عنوان نمی توان دو سنگ ساختمانی در ابعاد اسلب را پیدا کرد که حداقل طرح مشابهی داشته باشند. این زیبایی و خاص بودن در ۲ نوع از سنگهای طبیعی بیشتر هم می شود. سنگهای مرمر و مرمریت.

سنگ مرمریت یکی از زیباترین سنگ های تزئینی است که با ویژگی های ظاهری و فیزیکی منحصربفرد خود کاربرد فراوانی در ساخت مصنوعات سنگی و ساختمان دارد. و تولید سنگهای اسلب یکی از آنها است.

source: سنگ اسلب آشپزخانه





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ اونیکس یا مرمر , سنگ ترا اونیکس , سنگ ساختمانی , سنگ اسلب , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ, سنگ اسلب آشپزخانه, قیمت سنگ اسلب, خرید سنگ اسلب, سنگ ساختمانی, سنگ مرمریت ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 1 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: