کاربرد سنگ هرسین پله
نوشته شده توسط : admin

سنگ هرسین به عنوان یکی از معروف ترین سنگهای ساختمانی در ایران به شمار می آید. به خصوص به عنوان سنگ هرسین پله. و رفته رفته جایگاه خود را در دیگرکشورهای دنیا بدست آورد، به حدی که امروزه جز یکی از پرفروش ترین سنگهای ساختمانی ایران قرار دارد.

اما این سنگِ مرمریت چه کاربردی دارد که جز سنگهای پرفروش است؟ آیا می توان از آن هم در نمای داخلی و هم در نمای بیرونی ساختمان استفاده کرد؟ سنگ هرسین در خانواده سنگ های مرمریت قرار دارد، بنابراین منشا رسوبی داشته و یک سنگ طبیعی دگرگون شده است. اما سنگ مرمریت هرسین در مقایسه با دیگر سنگهای مرمریت مقاومت بسیار بالایی دارد.

سنگهای خانواده مرمریت به دلیل بافتی که دارند جز سنگ هایی با مقاومت بالا نیستند. به خصوص در برابر جذب آب. به همین دلیل نمی توان از آنها در تمام قسمت های ساختمان استفاده کرد. اما برای سنگ هرسین این چنین نیست.

و این مقاومت بالا هم به دلیل شرایطِ ساخت و تشکیل شدن این سنگ ساختمانی است. کانیهایی مانند کلسیت و آراگونیت عمده ترین کانی هایی هستند که در بافت این سنگ هستند. و یک ویژگی مهم دیگر سنگ هرسین پله، رنگ و نقوش آن است.

سنگ مرمریت هرسین دارای رنگ روشن و نمای ظاهری خاص و رگه‌ هایی با طرح های مختلف است. درنتیجه به راحتی می توان در سبک های مختلف معماری از آن استفاده کرد. حتی در نمای خارجی ساختمان هم کاربرد دارد.

سنگ هرسین هم مانند سایر سنگهای ساختمانی دارای قیمت های مختلفی است. زیرا فاکتورهای متعددی بر روی قیمت سنگ مرمریت ساختمانی تاثیر گذار هستند.

source: کاربرد سنگ هرسین پله





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ هرسین پله , قیمت مرمریت هرسین , خرید مرمریت هرسین ارزان , سنگ ساختمانی , قیمت سنگ مرمریت ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 11 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: