شرایط فروش ویژه سنگ تراورتن
نوشته شده توسط : admin

صنعت سنگ ساختمانی و ساخت و ساز یک صنعت، به شدت پویا است. بودجه بندی نخستین و اصلی ترین گام برای رسیدن به موفقیت در این امر مهم است. بودجه بندی یعنی تخمینی از درآمد و هزینه های ساخت ساختمان در طول یک بازه زمانی مشخص.

بنا به عوامل محیطی، فنی (نوع نفشه، بزرگی و کوچکی ساختمان، نوع کاربری ساختمان، …)، جغرافیایی (شرایط دسترسی به محل پروژه، …)، آب و هوایی، انسانی، … میزان تخصیص بودجه بسیار متفاوت است.

اما یکی از عواملی که در تعیین میزان بودجه تاثیر مستقیم دارد، قیمت و مقدار مصالح ساختمانی می باشد. به ویژه سنگ ساختمانی. زیرا در ساخت همه ساختمان ها از سنگ ساختمانی استفاده می شود. چه به این صورت که از سنگ نما در تمام بخش های ساختمان (اعم داخل و خارج ساختمان) استفاده شود، و چه به صورت جزیی و به عنوان زیر ساخت.

بنابر این دلایل طبیعی است که همیشه برخی از سنگهای ساختمانی بخصوص سنگ تراورتن در فروش ویژه باشند. حالا چرا فروش ویژه سنگ تراورتن؟

سنگ تراورتن از رسوب چشمه های آبگرم، طی سالیان دراز و تحت فشار و دمای بالا به وجود می آید. و به مرور زمان ساختار لایه ای پیدا می کند. آن چه در این مدت و در لایه های تراورتن اتفاق می افتد، باعث به وجود آمدن ویژگی های مختلفی در سنگ تراورتن می شود. ویژگی هایی مانند:

  • تراورتن یک سنگ متخلخل است
  • ثبات رنگ و عدم تغییر رنگ دارد

هرچند که سنگهای ساختمانی دیگر هم دارای این ویژگی ها هستند، اما به طور مثال سنگهای گرانیت تنوع طرح و رنگ سنگهای تراورتن را ندارند، و یا سنگهای مرمریت مقاومت کمی در برابر جذب آب دارند.

سنگ تراورتن به دلیل زیبایی زیاد و قدرت چسبندگی بالا برترین مورد برای نماهای بیرونی ساختمان می باشد. به همین دلیل است که اکثر معماران و طراحان برای انواع نمای ساختمان از سنگهای تراورتن استفاده می کنند. و تراورتن لقب سنگ مناسب برای نما را به خود اختصاص داده است.

حال براحتی متوجه شدید که چرا برخی از سنگهای تراورتن همیشه در فروش ویژه هستند و اگر دچار تردید شده بودید که سنگهایی که در فروش ویژه هستند دارای کیفیت پایین تری هستند، این تردید از بین رفت.  اگر در خانه خود از سنگ تراورتن استفاده می‌کنید بهتر است که آن را از فروشگاه‌های معتبر انتخاب کنید تا بتوانید انواع مختلف سطح را شخصا بررسی کنید.

source: شرایط فروش ویژه سنگ تراورتن





:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , فروش ویژه سنگ تراورتن , خرید سنگ تراورتن نما , سنگ نما ارزان , قیمت سنگ تراورتن ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 11 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: