معرفی چند سنگ نما ارزان
نوشته شده توسط : admin

همانطور که می دانید سنگ ساختمانی قیمت نسبتا بالایی در بین متریال های ساختمانی دارد؛ و الان شاید تعجب کنید که سنگ نما ارزان چیست؟ یا با خود فکر کنید که سنگ نمایی که قیمت پایینی داشته باشد، بی کیفیت است. درصورتی که اینطور نیست.

در بین انواع سنگ ساختمانی، میتوان گفت خانواده سنگهای نما از فروش بیشتری برخودار هستند. زیرا قسمت بیرونی و خارجی ساختمان بیشتر در برابر عوامل تخریب زا قرار دارد. بنابراین باید برای نما از متریالی استفاده شود که در برابر این عوامل مقاوم و پایدار باشد.

در مقابل بسته به بزرگی و وسعت نمای ساختمان، باید مقدار و تعداد زیادی سنگ ساختمانی خریداری شود. اما از آنجایی که ممکن است هزینه این مقدار خرید بسیار زیاد شود، قیمت سنگ کاهش پیدا کرده تا بهتر بتوان هزینه ها را مدیریت کرد.

سنگ نما مصالحی است که به خوبی این وظیفه را انجام میدهد. به همین جهت است که علاوه بر فروش بالا، سنگ نما از تنوع بسیار زیادی برخودار است. از سنگهای تراورتن گرفته تا مرمریت و گرانیت. به خصوص برای سنگ نما رومی.

مورد بعدی ک همه ما با آن آشنا هستیم، ارائه و فروش ارزان سنگ نما در جشنواره ها، مناسبت ها و رویداد ها است. درنتیجه سنگ ارزان لزوماً سنگ بی‌کیفیت یا نامرغوب نیست، بلکه حتی مرغوب بوده و بنا به این دلایل از قیمت کمتری برخودار است.

همانطور که بیان کردیم ارزان بودن یک سنگ ساختمانی بر اساس یکی از دلایلی است که در بالا به آنها اشاره کردیم. پس همه سنگهای نما در زمانی قیمت ارزان تری خواهند داشت. اما دفت داشته باشید سنگهایی که معرفی میکنیم از پرفروش ترین سنگهای نما هستند و اگر در بازه ای قیمت کمتری داشتند، حتما خریداری کنید.

source: معرفی چند سنگ نما ارزان





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ صادراتی , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ نما ارزان , تراورتن کرم , قیمت سنگ نما ارزان , سنگ مناسب برای نما ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 10 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: