سنگ مرمریت صادراتی
نوشته شده توسط : admin

خاک ایران از غنی ترین خاک های دنیا به حساب می آید. به همین دلیل دارای معادن سنگ ساختمانی زیادی می باشد. به ویژه سنگ مرمریت، تراورتن و گرانیت.

افزون بر فراوانی معادن سنگ طبیعی در ایران، سنگهای ایرانی از باکیفیت ترین سنگهای ساختمانی در دنیا می باشند. و از آنجایی که سنگ ساختمانی از اصلی ترین مصالح ساختمانی می باشد، خواستاران سنگ ایران هم زیاد هستند.

اما در چنین موقعیتی سنگ ایران سهم کمی از بازار جهانی سنگ ساختمانی را در اختیار دارد. و دلیل آن هم تحریم هایی است که ایران با آنها روبه رو است.

با این حال و با وجود تحریم ها تعدادی از سنگهای ایران هستند که به کشورهای دیگر صادر می شوند. سنگ مرمریت، تراورتن، مرمر و چینی، … از جمله ی این سنگ ها هستند. و در بین این سنگهای ساختمانی، سنگ مرمریت از توجه بیشتری برخوردار است. دلایل متعددی برای صادرات بیشتر سنگهای مرمریت وجود دارد که آنها را در زیر بیان کردیم.

سنگ مرمریت صادراتی

اگر بخواهیم از زیباترین سنگهای طبیعی نام ببریم، بدون شک سنگهای مرمریت در بالای این لیست قرار می گیرند. زیرا هم تنوع رنگ بسیار زیادی دارند و هم طرح های جذاب و خاص.

و این موضوع در اینجا اهمیت پیدا می کند که امروزه استفاده از سنگ ساختمانی در طراحی دکوراسیون داخلی در حال گسترش است. حتی در ساخت لوازم و مبلمان خانه. درنتیجه شاید نتوان سنگی به زیبایی سنگ مرمریت برای این منظور پیدا کرد. به خصوص که تقریبا هر رنگی که مدنظرتان باشد را می توان در سنگهای مرمریت پیدا کرد.

ویژگی مهم دیگری که سنگ مرمریت دارد، صیقلی بودن سطح آن است. هرچند که سنگهای ساختمانی دیگر مانند گرانیت ها هم دارای سطح صیقلی هستند اما به اندازه مرمریت ها براق نیستند.

source: سنگ مرمریت صادراتی





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ صادراتی , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ صادراتی , قیمت سنگ مرمریت , فروش سنگ صادراتی , بهترین سنگ مرمریت ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 1 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: