سنگ کابینت آشپزخانه
نوشته شده توسط : admin

چه قصد ساخت آشپزخانه داشته باشید، چه تعویض و ترمیم دکوراسیون آن، نباید در انتخاب و خرید سنگ ساختمانی کابینت آشپزخانه سهل ‌انگاری کرد و یا دقت کافی به خرج نداد. زیرا سنگ کابینت مانند سنگ کف، همواره در معرض انواع مواد شوینده‌ و ضربه است. پس باید سنگ‌ هایی را انتخاب کرد که مقاومت بالایی در برابر ضربه و شوینده ‌ها داشته باشند.
علاوه براین جذب آب سنگ کابینت باید پایین، و در برابر سایش و به خصوص حرارت از مقاومت بالایی برخوردار باشد. تنوع زیاد سنگ کابینت آشپزخانه باعث می گردد خرید مناسب ترین سنگ برای این منظور به یکی از چالش برانگیز ترین انتخاب ها تبدیل گردد.
این انتخاب باید به گونه ای باشد که سنگ کابینت شما هم دوام و طول عمر بالایی داشته باشد؛ و هم با مکان مورد استفاده و سبک زندگی تان سازگاری داشته باشد. سنگ کابینت گرانیت، مرمر، کوارتز، سنگ تراورتن، چینی، سنگ مرمریت، کوارتز، … از جمله دسته سنگهای ساختمانی هستند که برای کابیت استفاده می شوند.
حال هر کدام از این سنگها، نمونه های بیشماری دارند بخصوص در ابعاد سنگ اسلب، که انتخاب براساس سلیقه شما صورت می گیرد. زیرا پرکاربردترین و جذاب‌ترین قسمت هر خانه ‌ای، آشپزخانه‌ی آن است. آشپزخانه، محور اصلی سازه است و طبیعی ست که کارایی و جلوه ظاهری آن، حرف اول را می ‌زند. به ویژه در ساختمان های امروزی که دیوار وسط آشپزخانه و قسمت پذیرایی عملا حذف شده است.
حال کابینت ها سهم اعظمی از آشپزخانه را به خود اختصاص می دهند. چراکه قسمت زیادی از دیوارها را، از بالا تا پایین می‌پوشاند. از طرف دیگر در محیط آشپزخانه به دلیل امکان آسیب رسیدن به سطوح و در معرض قرار گرفتنِ بیشتر در برابر عوامل تخریب زا، بهترین گزینه به کار بردن سنگ برای کابینت می ‌باشد.
source: سنگ کابینت آشپزخانه





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ اونیکس یا مرمر , سنگ ساختمانی , سنگ اسلب , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ, سنگ کابینت, قیمت سنگ کابینت, سنگ کابینت ارزان, سنگ اسلب, سنگ کابینت مرمر, سنگ اسلب آشپزخانه‬‎, سنگ اسلب سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 9 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: