تعدادی از بهترین سنگهای صادراتی
نوشته شده توسط : admin

سنگهای ساختمانی متنوعی (مانند سنگ گرانیت، مرمریت، تراورتن، مرمر، …) در ابعاد ویژه و صرفا با هدف صادرات در ایران تولید می شوند. . حتی برخی از این سنگ ها تنها در ایران یافت می شوند و از همین رو متقاضیان زیادی دارند. اما از آنجایی که تعداد این سنگها زیاد می باشد و نمی توان تمام آنها را در این مقاله بیان کرد، ما از هر جنس، یکی از محبوب ترین آنها را معرفی می کنیم.

سنگ گرانیت از جمله سنگ های صادراتی پر طرفدار می باشد، به دلیل مقاومت بسیار بالا و رنگ یکدستی که دارد. و از معروف ‌ترین سنگ ‌های صادراتی گرانیت موجود در ایران، می‌توان به سنگ گرانیت نطنز اشاره کرد. به طور کلی گرانیت نظنر به دو نوع سفید و مشکی تقسیم می شود. به طور کلی گرانیت نظنر به دو نوع سفید و مشکی تقسیم می شود. هر دو نوع، دارای بافت مشابه اما ترکیب رنگ کاملا متفات هستند. کیفیت بالای گرانیت نطنز موجب گشته است تا صادرات این سنگ به صورت انبوه انجام شود.

سنگ تراورتن عباس آباد یکی از بهترین سنگ های صادراتی است. این سنگ از نظر وجود معدن و گستردگی در ایران نسبتا فراوان بوده و در رنگ ها و طرح های مختلف مشاهده می گردد. همچنین با توجه به نحوه راستای برش، در دو نوع کلی موجدار و بدون موج موجود است.

تراورتن عباس آباد بیشتر برای نما استفاده می ‌شود، به دلیل چسبندگی خوب به دیوار، وزن کم و مقاومت بسیار بالا همچنین. یکی از سنگ‌ هایی است که از نظر کیفیت و زیبایی در درجه بالایی نسبت به سنگ ‌های صادراتی دیگر قرار دارد.

سنگ مرمریت دهبید با ویژگی های خاص و قیمت مناسبی که دارد در زمره بهترین سنگ های ساختمانی قرار دارد. همینطور به دلیل داشتن کیفیت و رنگ بندی عالی از شناخته شده ترین سنگهای صادراتی به حساب می آید. عدم خش پذیری و سایش، تخلخل پایین، جذب آب پایین، سطح صیقلی و براق، ساب پذیری فوق العاده، مقاومت فشاری مناسب، ثبات رنگ از جمله ویژگی های برتر سنگ مرمریت دهبید می باشند.

source: تعدادی از بهترین سنگهای صادراتی





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ اونیکس یا مرمر , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ صادراتی , سنگ های صادراتی ایران , صادرات سنگ ساختمانی , قیمت سنگ ساختمانی , صادرات سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 9 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: