قیمت سنگ اسلب سفید
نوشته شده توسط : admin

منحصربه فرد بودن زیبایی ها در سنگهای اسلب بسیار زیاد است، به ویژه در سنگ کف. زیرا همانطور که می دانید اسلب استون دارای ابعاد بزرگی می باشد، و این بزرگی موجب می گردد که وسعت بیشتری از زیبایی سنگ در معرض نمایش قرار بگیرید. افزون براین با پیشرفت صنعت در زمینه فراوری سنگها، جلوه ای بسیار متفاوت تر و جذاب تر از این زیبایی ها ایجاد شده است.

اگر سنگ اسلب دارای رنگ زمینه سفید هم باشد، محبوبیت بیشتری پیدا می کند. چرا که رنگ سفید خود، یکی از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین رنگها می باشد، و در اسلب استون ها هم بیش از سایر رنگها پیدا می شود. تعدادی از بهترین سنگهای اسلب سفید عبارتند از:

سنگهای اسلب در ورودی ساختمان ها، سرویس های بهداشتی، لابی های سالن های بزرگ، کف آسانسور، پشت شومینه و تلویزیون  و… کاربرد دارند. انتخاب آنها توسط سازندگان و معماران با توجه به سبک معماری ساختمان انجام می گیرد، از بین انواع سنگ مرمریت، سنگهای گرانیت، مرمر و کریستال.

مرمر مازراتی به دو صورت موج دار و بی موج برش خورده می شود. رنگ قهوه ای و تیره و رگه های سفید و شکلاتی، این سنگ را منحصر به فرد کرده است. سنگ مرمر مازراتی نیز مانند اغلب سنگ های مرمر قابلیت عبور نور را دارد و می توان همراه با نورپردازی از آنها استفاده کرد.

مرمر مازراتی نسبت به بقیه سنگ های اسلب قیمت بالاتری دارد و در مکان های خاص و لوکس استفاده می شود. خوشبختانه کشور ما معادن زیادی دارد که می توان از آنها استخراج سنگ را برای تولید سنگ اسلب به کار گرفت. و اسلب چینی ازنا دارای زمینه سفید رنگ با رگه های موجی شکل خاکستری است. این سنگ در دیواره و کف کاربرد وسیعی دارد.

source: قیمت سنگ اسلب سفید

 





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ ساختمانی , سنگ اسلب , سنگ کف , سنگ صادراتی , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ اسلب , قیمت سنگ اسلب , سنگ اسلب سفید , قیمت سنگ اسلب سفید , خرید سنگ اسلب , قیمت سنگ اسلب کف , ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 6 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: