سنگ نما رومی برای خانه
نوشته شده توسط : admin

یکی از رایج ترین نماهایی که برای ساختمان های یک طبقه استفاده می شود، نمای رومی با استفاده از سنگ تراورتن سفید است. همانطور که می دانید طراحی نمای ساختمان ویلایی مطابق اصول، به افزایش ارزش مادی این ساختمان ها کمک می کند.

با افزایش جمعیت و بزرگ تر شدن جوامع شهرنشینی، ساخت خانه های ویلایی یک طبقه کاهش یافت. اما ساخت و ساز آپارتمان های چندین طبقه، رشد زیادی کرد. با این حال در برخی مناطق از شهرها، مالکان، خانه های یک طبقه لوکس می سازند یا خانه های قدیمی خودشان را مرمت و بازسازی می کنند.

در بین تنوع زیادی که سنگهای ساختمانی دارند، سنگهای تراورتن برای این امر بسیار مناسب هستند. زیرا از آنجایی که نمای رومی دارای جزییات و اجزای مختلف و پیچیده ی زیادی است، سنگی برای آن باید استفاده شود که به خوبی به ملات بچسبد و به مرور زمان از کار جدا نشود. سنگ تراورتن علاوه بر چسبندگی بالا از تراش پذیری خوبی نیز برخوردار است. و در برابر ضربه و ترک خوردن مقاومت خوبی دارد و نمی شکند. علاوه بر این از ساب پذیری بالایی هم برخوردار است.

source: سنگ نما رومی برای خانه





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ اونیکس یا مرمر , سنگ ترا اونیکس , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ صادراتی , ,
:: برچسب‌ها: سنگ نما رومی, قیمت سنگ نما رومی, سنگ نما رومی ساده, سنگ نما رومی سفید, سنگ تراورتن سفید, قیمت سنگ تراورتن, قیمت سنگ نما, ملت سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 5 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: