‫انواع سنگ اسلب پشت تلویزیون
نوشته شده توسط : admin

ویژگی ای بسیار متمایز کننده سنگ ساختمانی اسلب این است که به دلیل داشتن ابعاد بزرگ، طرح بیشتری از سنگ طبیعی را به نمایش می گذارند. طرح هایی که بسیار خاص و منحصربه فرد بوده و نمی توان مشابه آن را در هیچ سنگِ دیگری پیدا کرد. تلویزیون‌ ها معمولا در اتاق نشیمن یا پذیرایی نصب می‌شوند. قسمتی که هم خودش در مرکز خانه است و هم به واسطه بودن تلویزیون در آنجا، مرکز توجه می باشد.
به همین دلیل دیوار پشت تلویزیون نقش دیوار کانونی خانه را دارد. با اینکه تغییر در این قسمت کوچک است اما می ‌تواند دکوراسیون داخلی خانه را به طور کلی متحول کند. پس استفاده از جدیدترین طراحی ها برای این دیوار اهمیت ویژه ای پیدا می کند. و از آنجایی که سنگ اسلب از زیباترین سنگهای ساختمانی می باشد، برای پوشش این دیوار به فراوانی استفاده می شود.
سنگ های اسلب ورقه های بسیار بزرگ از سنگهای ساختمانی هستند. سنگهایی که ابعاد بزرگتر از ۱۲۰*۱۰۰ سانتی ‌متر مربع دارند. تمام سنگهای ساختمانی امکان برش در این ابعاد را ندارد اما اکثر سنگهای طبیعی مانند انواع سنگ تراورتن، سنگ گرانیت، مرمریت و مرمر ها را امکان برش در ابعاد اسلب را دارند.
source: ‫انواع سنگ اسلب پشت تلویزیون





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ اونیکس یا مرمر , سنگ ساختمانی , سنگ اسلب , ,
:: برچسب‌ها: سنگ اسلب , ملت سنگ , خرید سنگ اسلب , قیمت سنگ اسلب , قیمت سنگ اسلب پشت تلویزیون , خرید سنگ اسلب پشت تلویزیون , سنگ اسلب پشت تلویزیون , خرید اینترنتی سنگ اسلب ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: