سنگ نما رومی با مرمریت
نوشته شده توسط : admin

ازجمله دلایل محبوبیت نمای رومی، استفاده کردن از سنگ نما رومی به عنوان مصالح اصلی است. همچنین اجرای طرح های پیچیده، زیبا و چشمگیر که مخصوص سبک نما رومی هستند. افزون بر این نمای رومی یک زندگی لوکس و مرفه را تداعی میکند.

در تایید این حرف می توانیم به بناهای باستانی باقی مانده از دوران باستان اشاره کنیم. و همانطور که مشخص است اکثر آنها، با سنگ مرمریت ساخته شده اند. برعکس ساختمان های امروزی که برای ساخت نما رومی از سنگ تراورتن استفاده می کنند. و این دوگانگی باعث شده سوالاتی مانند پرسش های زیر به دفعات از ما پرسیده شود.

ازجمله دلایل محبوبیت نمای رومی، استفاده کردن از سنگ نما رومی به عنوان مصالح اصلی است. همچنین اجرای طرح های پیچیده، زیبا و چشمگیر که مخصوص سبک نما رومی هستند. افزون بر این نمای رومی یک زندگی لوکس و مرفه را تداعی میکند.

حال سنگ مرمریت و مرمر به دلیل داشتن طرح های بسیار خاص و شیک در مقایسه با دیگر سنگ های ساختمانی، به بیشتر شدنِ این جلوه لوکس ساختمان کمک شایانی کرده اند. ولیکن سنگ مرمریت از جمله سنگ های طبیعی است که بیشتر برای نمای داخلی، سنگفرش، کف و پله مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین نسبت به تراورتن چگالتر و دارای منافذ کمتری بوده و فراوری آن برای کاربرد در داخل و خارج ساختمان متفاوت است. در حالت کلی استفاده از مرمریت با ساب براق، برای نمای بیرون استاندارد نیست و جهت بکارگیری آن در نما باید به نوع مرمریت، ساب، ضخامت و دیگر ویژگی های این سنگ توجه ویژه ای داشت.

source: سنگ نما رومی با مرمریت





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ صادراتی , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ نما رومی , قیمت سنگ مرمریت , قیمت سنگ نما رومی , خرید سنگ مرمریت , سنگ نما رومی سفید , سنگ نما رومی ساده, سنگ مرمریت کرم ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 6 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: