معرفی 3 سنگ نما ارزان برای در کف
نوشته شده توسط : admin

کف سازی و انتخاب سنگ کف نقش مهم و تاثیر گذاری در بودجه بندی و عمر مفید ساختمان ایفا می کند. چراکه کف ساختمان قسمت بزرگی از پروژه ساختمان سازی را به خود اختصاص داده است. همچنین بر روی زیبایی ساختمان هم نقش بسیار موثری دارد.

کف ساختمان نه تنها فضاهای داخلی نظیر آشپزخانه، نشینمن، راهرو، اتاق ها، سرویس بهداشتی، … را در بر می گیرد، بلکه شامل فضاهای خارجی ساختمان از قبیل حیاط، پارکینگ، … نیز می‌گردد. اما در این بین نباید استحکام و پایداری سنگ کفِ انتخابی را از یاد برد.

سنگ کف باید از گونه ای باشد که توان تحمل وزن مصالحِ دیگر، اثاثیه، لوازم و افرادی که در ساختمان حضور دارند را داشته باشد. علاوه بر این باید از لغزش و سر خوردن افراد و وسایل تا حد امکان جلوگیری نمایند، عایق خوبی در برابر صدا و رطوبت باشند و تمیز کردن آن نیز آسان باشد.

نکته بعدی که باید در زمان خرید سنگ کف به آن توجه کنید، مقاومت و پایداری آن در برابر نفوذ رطوبت، آتش و حرارت است. در ادامه این مقاله به معرفی ۳ سنگ نما ارزان می پردازیم که علاوه بر قیمت مناسبی که دارند، همگی، دارای این ویژگی ها ی باشند.

قبل از اینکه به معرفی این چند سنگ نما ارزان بپردازیم لازم است بیان کنیم که سنگ کف بسیار زیادی برای استفاده در کف ساختمان ها وجود دارد. و ما فقط به ذکر ۳ نمونه از آنها می پردازیم. اگر سنگ کف مدنظر شما در بین این ۳ سنگ کف نبود دلیل بر نامناسب بودن آن سنگ برای استفاده در کفپوش نمی باشد.

سنگ تراورتن تکاب به دلیل زمینه کرمی روشنی که دارد از بهترین نمونه های سنگ‌ نما ارزان روشن برای کف سازی ساختمان به شمار می‌آید. انواع تراورتن تکاب مانند سایر سنگها به سورت‌های مختلف سوپر، ممتاز، درجه دو تقسیم می‌شوند.

افزون براین سنگ تراورتن تکاب به دو روش موج دار و بی موج تولید می شود. همین مورد باعث شد تا تراورتن تکاب مورد توجه مالکان و معماران قرار بگیرد. مقاومت بالا در برابر شرایط جوی نظیر سرما و گرما، عایق نسبی حرارت و صدا، وزن سبک و ظاهر بسیار زیبا ویژگی‌های متمایز کننده این سنگ تراورتن به شمار می‌روند.

سنگ مرمریت دهبید دارای زمینه ای کرم روشن و شفاف است با رگه های کریستالی که درسطح آن پراکنده شدند. اصطلاحاً به این رگه ها، شاخ گوزنی می گویند. مرمریت دهبید دارای انواع شایان، زارع، آرین، احرار، حسن آباد، … می باشد. و یکی از مهمترین ویژگی های این سنگ نما ارزان قیمت مناسب آن می باشد. به دلیل داخلی بودن معادن آن این سنگ کف زیبا، مرمریت دهبید با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد.

گرانیت نطنز، زمینه ای طوسی، خاکستری و مشکی دارد با دانه های سیاه و خاکستری تیره که در تمام سطح آن به طور یکنواخت گسترده شده اند. تراکم بسیار بالا، استحکام فوق العاده بالا، ساب پذیری مناسب، مقاومت سایشی مناسب، مقاومت فشاری بسیار بالا، عدم جذب و نفوذ پذیری آب و رطوبت، قیمت بسیار مناسب از ویژگی های این سنگ کف می باشند.

source: معرفی 3 سنگ نما ارزان برای در کف





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: سنگ تراورتن, سنگ مرمریت, سنگ نما ارزان, سنگ کف, سنگ گرانیت, قیمت سنگ نما ارزان, قیمت سنگ کف, ملت سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 4 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: