ارزان ترین سنگ تراورتن نما
نوشته شده توسط : admin

در بازار سنگهای ساختمانی، انواع سنگ تراورتن نما سهم عمده ای را به خود اختصاص داده اند. چراکه معادن این نوع سنگ در کشور زیاد است، درنتیجه دسترسی به این سنگها به راحتی امکان پذیر است.

و از طرف دیگر در صنعت ساختمان سازی کاربرد زیادی دارند. هرچند که بیشتر برای نمای خارجی استفاده می شوند. با این حال انواع تراورتن نما جز پرفروش ترین سنگهای ساختمانی هستند.

موضوع مهم بعدی قیمت این سنگهای نما است. به این دلیل که قیمت سنگ ساختمانی در میزان هزینه های یک پروژه ساختمانی تاثیر زیادی دارد. بنابراین سعی بر این است که بتوان سنگهایی را تهیه کرد که در عین حال که کیفیت خوبی دارند از قیمت مناسبی هم برخوردار باشند.

سنگ تراورتن آتشکوه با تم سفید و موج های زیبا و منظم یک سنگ تراورتن نما با کیفیت است. این سنگ بدلیل ویژگی های فیزیکی خوب، رنگ روشن و ساب پذیری خوب یکی از بهترین تراورتن های حال حاضرِ دنیا می باشد.

سنگ تراورتن عباس آباد یکی از بهترین سنگ های تراورتن سفید دنیا می باشد. این سنگ تمام ویژگی های یک سنگ مرغوب به جهت استفاده در نمای ساختمان را دارد. از این روی سنگی است که به شدت مورد استقبال مهندسان و مالکان ساختمان ها قرار گرفته است.

سنگ عباس آباد دارای ویژگی های رنگ روشن متمایل به سفید، مقاومت بالا، صیقل پذیری عالی، تخلخل کمتر نسبت به سایر تراورتن ها، مقاومت زیاد در برابر باران های اسیدی و رنگ و طرح زیبا می باشد. افزون بر این موارد سنگ عباس آباد از حفره ها و تخلخل های بسیار زیادی تشکیل شده است. و همینطور به عنوان یک عایق نسبی در برابر اصوات و حرارت عمل می کند.

کاربردهای تراورتن عباس آباد عبارتند از: نمای خارجی و داخلی، سنگ کف، سنگ پارکینگ و حیاط، ساخت راهرو، راه پله، لابی، … .

سنگ حاجی آباد در رنگ های شکلاتی، کرم و گردویی موجود است و با این ترکیب رنگی می ‌تواند جلوه خاصی به نمای ساختمان بدهد. سطح خارجی این سنگ نما با رزین فرآوری شده و سوراخ های سطحی آن پُر می شوند. این کار باعث می شود مقاومت سنگ حاجی آباد در برابر سرما افزایش یابد.

تراورتن حاجی آباد در برابر ساییدگی، رنگ رفتگی، پریدگی و شکستگی مقاوم می باشد و استحکام زیادی دارد. و از همه مهمتر از لحاظ قیمت بسیار به صرفه است. کاربرد این سنگ هم مانند سنگهایی است که در بالا معرفی کردیم. از تکرار دوباره آنها پرهیز می کنیم.

سنگ تراورتن تکاب از جمله سنگ ‌های ساختمانی متخلخل بسیار زیبای بازار محسوب می‌شود که علاوه بر فروش داخلی با تقاضای خریداران خارجی نیز رو به رو است. سنگ تکاب هم دارای تم کرم، بژ و شکلاتی است. به دو روش بی موج و موجدار برش داده شده و در طرح ‌ها و رنگ ‌های متنوعی فرآوری می ‌شود.

این سنگ نما به دلیل فراوانی معادن در داخل کشور، بسیار در دسترس و با قیمت مناسب عرضه میگردد. علاوه بر این مانند سنگهای ذکر شده به دلیل پوشانده شدن سوراخ ها با مواد رزین، در برابر سرما های شدید به شدت مقاوم است و دچار ترک، شکستگی و ریزش نخواهد شد.

sourse: ارزان ترین سنگ تراورتن نما





:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ نما , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , تراورتن نما , تراورتن عباس آباد , تراورتن حاجی آباد , تراورتن کرم , قیمت سنگ تراورتن , ارزانترین سنگ تراورتن ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 3 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: