معرفی 2 سنگ نما رومی عالی
نوشته شده توسط : admin

معماران و طراحان همیشه به دنبال خرید بهترین سنگ نما رومی هستند. زیرا نمای رومی یک نمای باشکوه و با عظمت است که اکثر افراد تمایل دارند از چنین نمایی برای ساختمان خود استفاده کنند.

به خصوص در این زمان که تکنولوژی پیشرفت کرده و به کمک ماشین آلات مکانیکی راحت تر، تمیز تر و زیباتر می توان جزئیات نمای رومی را ساخت. به همین دلیل است که امروزه نماهای رومی بیشتر شبیه به یک اثر هنری یا یک تابلوی بسیار زیبا هستند تا نمای خارجی یک ساختمان.

سنگ تراورتن آتشکوه، یکی از سنگ های ساختمانی شناخته شده در ایران و جهان می‌ باشد. این سنگ تراورتن کرم به دلیل رنگ سفید، یکدست و البته ساب خورده ای که دارد توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

سنگ تراورتن عباس آباد سفید هم دیگر سنگ نما ایرانی است که دارای شهرت جهانی می باشد به حدی که جز سنگ های تراورتن برند ایرانی به حساب می آید. ولیکن محبوبت این سنگهای تراورتن محدود به همین ویژگی ها نبوده و دارای مشخصاتِ دیگری هم هستند.

وجود یک نمای پرطرفدار که آراستگی و چشم‌ نوازی را برای بخش خارجی ساختمان به ارمغان بیاورد، مستلزم استفاده از سنگ نما رومی باکیفیت و مرغوب می باشد.

از همین روی است که سنگ تراورتن عباس آباد و تراورتن آتشکوه از بهترین سنگ های نما رومی هستند. زیرا علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند، از ویژگی های زیر هم برخوردارند. اما در مقابل همه این ویژگی های فوق العاده خوبی که دارند از قیمت بالایی برخوردار هستند.

source: معرفی 2 سنگ نما رومی عالی





:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ, سنگ نما رومی, سنگ تراورتن عباس آباد, سنگ تراوتن آتشکوه, قیمت سنگ نما رومی, سنگ نما رومی ساده, بهترین سنگ نما رومی ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 12 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: