خريد سنگ مرمريت لاشتر
نوشته شده توسط : admin

سنگ مرمریت زیبایی بسیار خاصی دارد که این زیبایی در سنگ مرمریت مشکی جذابیت بیشتری پیدا میکند. همانطور که می دانید سنگ مرمریت سنگی آهکی است و رنگ مشکی در این سنگ به دلیل وجود کانی های کربن دار تشکیل می شود. هرچقدر میزان این کانی بیشتر باشد، رنگ مشکی یکدست و زیباتری در سنگ ایجاد می شود.

در چند سال اخیر استفاده از مرمریت مشکی برای نمای داخلی ساختمان، به ویژه برای مکان های خاص رو به افزایش بوده است. و دلایل این افزایش را می توان به وجود آمدن سبک مدرن در طراحی داخلی و ویژگی های رنگ مشکی برشمرد.

از مهمترین ویژگی های سبک مدرن در طراحی داخلی ساختمان، استفاده از رنگهای ساده و بی آلایش، و دوری از تزیین و تجمل زیاد می باشد. چنین فضا حس آرامش و عملکرد گرایی بیشتری القا میکند. در مقابل در روانشناسی رنگ ها، رنگ مشکی نشانه قدرت و مقام است. درنتیجه علاوه بر زیبایی، آرامش و عملگرایی، بیان کننده قدرت هم می باشد.

سنگ مرمریت لاشتر با زمینه رنگی مشکی مایل به طوسی و رگه های سفید از دیر باز مورد استفاده و استقبال سازندگان بوده است. مرمریت لاشتر به چندین نوع مورد فراوری قرار می گیرد. مانند تیشه ای، سابیده ، هوند، تامبل ، سند بلاست.

مرمریت لاشتر برخلاف دیگر سنگهای مرمریت جذب آب بسیار پایینی دارد به همین دلیل می توان از آن در نمای خارجی استفاده کرد. مقاومت فشاری و سایشی بالا، دوام وطول عمرزیاد، صیقل پذیری عالی، استحکام بالا، بافت متراکم از دیگر ویژگی های این سنگ زیبا می باشند.

source: خريد سنگ مرمريت لاشتر





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , قیمت سنگ لاشتر , سنگ مشکی لاشتر , فروش ویژه سنگ , خرید سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 8 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: