انواع سنگ گرانيت سفيد
نوشته شده توسط : admin

در  بین سنگ های ساختمانی، قیمت سنگ گرانیت، بیشتر از سایر سنگهای طبیعی می باشد. و در بین سنگهای گرانیت، انواع گرانیت سفید قیمت بالاتری دارند. این بالا بودن قیمت هم به عوامل مختلفی بستگی دارد.

به صورت کلی گرانیت سنگی است که دربرابر انواع موارد تخریب کننده سنگ، از مقاومت بسیار بالایی برخودار است. و این مقاومت بالا را مدیون وجود کانی هایی مانند کوارتز یا سیلیس می باشد. اما کوارتز کانی ای است که بر روی رنگ گرانیت هم تاثیر گذار است. به نحوی که هرچقدر میزان این کانی بیشتر باشد، رنگ سفید در گرانیت بیشتر می شود. و رنگ سفید هم رنگی است که با هر سبک و سلیقه ای به راحتی هماهنگ میشود.

بنابراین اگر بخواهیم مهمترین دلایل گرانتر بودن گرانیت های سفید را برشماریم، باید مقاومت بسیار بالا و پرطرفدار بودن رنگ آن را عنوان کنیم. و مورد دیگر کاربرد گرانیت سفید در ساختمان سازی است. که براساس همین مقاومت بالا و رنگ سفید آن، میتوان از این سنگها در تمام قسمت های ساختمان استفاده کرد، چه در نمای داخلی و چه در نمای خارجی.

ایران کشوری ثروتمند است از لحاظ دارا بودن معادن سنگ ساختمانی طبیعی؛ و خوشبختانه سنگ گرانیت سهم بسیار خوبی را از این معادن دارد. هرچند که استفاده کردن از واژه بهترین برای گرانیت های سفید اشتباه است، زیرا همه این سنگها زیبا و بسیار باکیفیت هستند، اما در ادامه ۳ نمونه از پرفروش ترین گرانیت های سفید را معرفی میکنیم.

گرانیت سفید نطنز اصفهان دارای رنگ زمینه‌ سفید یا طوسی رنگ است و دانه های سیاه و خاکستری در تمام سطح آن به طور یکنواخت پراکنده شده است. 

گرانیت نهبندان سنگی مقاوم با زمینه روشن با تم رنگی خاکستری می ‌باشد و دارای سه نوع آستان(توسی)، کرم و پرتقالی است. 

یکی از روشن ترین گرانیت های گل پنبه ای در ایران، گرانیت زاهدان است و به دلیل همین رنگ زیبا و متفاوت اش از توجه بیشتری در بین خریداران برخوردار می باشد.

source: انواع سنگ گرانيت سفيد





:: موضوعات مرتبط: سنگ گرانیت , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: قیمت سنگ گرانیت سفید , ملت سنگ , سنگ گرانیت نطنز , سنگ گرانیت نهبندان , سنگ گرانیت زاهدان , قیمت سنگ گرانیت , خرید سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 7 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: