قيمت كفپوش سنگی
نوشته شده توسط : admin

امروزه استفاده از كفپوش چوبي و سنگ كف براي كفپوش داخلي ساختمان ها بسيار رايج شده است. دليل اين كار را مي توان در زيبايي اين دو متريال جست و جو كرد.

كفپوش ساختمان اعم از مسكوني، تجاري، اداري، … از مهمترين بخش هاي يك ساختمان به حساب مي آيد. زيرا از اولين قسمت هايي است كه در ديد مخاطب قرار مي گيرد. بنابراين زيبايي اين كفپوش اهميت زيادي پيدا مي كند.

علاوه بر زيبايي مقاومت كفپوش هم فاكتور مهم بعدي در انتخاب كفپوش مناسب است. كف هر ساختماني از پر تردد ترين مكان ها است و همچنين وسايل و مبلمان هم بر روي آن قرار مي گيرند.

درنتيجه بايد متريالي را براي كف انتخاب كرد كه به نماي داخلي ساختمان جلوه اي خاص دهد، و مقاومت بالايي داشته باشد. چوب و سنگ ساختماني به دليل دارا بودن هر دوي اين ويژگي ها از پرمصرف ترين مصالح كف مي باشند.

هر فردي با شنيدن نام سنگ، ناخودآگاه سختي و مقاومت سنگ را به ياد مي آورد. اين موضوع به اين دليل است كه سنگ ساختماني طبيعي ماده اي است كه در طبيعت تشكيل مي شود و انسان در ساخت آن نقش ندارد.

به همين دليل سنگ نما طبيعي داراي مقاومت و درجه سختي زيادي مي باشد. براي تاييد اين گفته كافي است مقاوت سنگهاي مصنوعي را با سنگهاي طبيعي مقايسه كنيد.

مقاومت بالاي سنگهاي طبيعي باعث شده است كه اين متريال ها داراي طول عمر زيادي باشند. پس درصورت استفاده از سنگ كف براي كفپوش داخلي ساختمان، نياز به ترميم يا تعويض كفپوش از بين مي رود.

تشكيل شدن در طبيعت افزون بر اين كه سنگ را مقاوم مي كند، زيبايي خيره كننده اي هم به آن مي دهد. هريك از سنگهاي ساختماني داراي زيبايي هاي منحصر به فرد و خاصي مي باشند.

چوب هم مانند سنگ ساختماني در طبيعت به وجود مي آيد و از فراوان ترين مواد بر روي زمين مي باشد. چوب هم به دليل تنوع بسيار زيادي كه دارد از تنوع طرح و رنگ بسيار زيادي برخوردار است.

ويژگي مثبت و خاص ديگر چوب اين است كه به خوبي روح طبيعت را به نماي داخلي ساختمان وارد مي كند. تنها همين ويژگي چوب، علاوه بر خصوصيت هاي مثبت ديگرش مجوب پر استفاده شدن آن شده است.

كيفيت بالاي چوب، زيبايي و جذابيت، ترميم پذير، قابليت تطبيق پذيري با هر محيطي، مقاومت بالا و مناسب براي مكان هاي پر تردد، داراي مقاومت بيشتر در مقابل ضربه و رطوبت نسبت به لمينت، داراي طرح هاي طبيعي و زنده از ديگر ويژگي هاي عالي چوب مي باشند.

source: قيمت كفپوش سنگی





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ اونیکس یا مرمر , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ کف , سنگ صادراتی , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ كف , قيمت سنگ كف , كفپوش چوبی , انواع سنگ كف , انواع كفپوش , قيمت كفپوش سنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 10 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: