نمای اصلی با سنگ نما سفید
نوشته شده توسط : admin

تنها رنگ زمینه و میزان در دسترس بودن سنگ نما، بخصوص سنگ تراورتن بر روی قیمت آن تاثیر گذار نیست. بلکه روش فراوری سنگ هم در قیمت گذاری آن اهمیت دارد. سنگ های ساختمانی پس از استخراج از معادن، برای فرآوری و تولید به کارخانه ها منتقل می شوند. فرآوری سنگ ها با توجه به کاربرد آن و نیاز مشتری متفاوت است. که شامل تیشه‌ زنی، ساب ‌زنی، هوند، آنتیک، مضرس‌ کاری، … می باشد.
حال برای تولید سنگ نما سفید مات از روش هوند برای فراوری آن استفاده می کنند. در فرآوری هوند پرداخت سنگ به گونه ای انجام می شود که سنگ سطحی کاملا صاف دارد اما مات و کدر. در فرآوری هوند، سنگ قابلیت انعکاس نور را از خود ندارد و لکه کمتری را نشان می دهد.
به همین دلیل است که سنگهای نما سفید مات برای استفاده در نمای اصلی از بهترین گزینه ها هستند. حال در بین انواع سنگ نما سفید، سنگهای تراورتن سفید انتخاب بهتری هستند. سنگهایی مانند: سنگ تراورتن عباس آباد، دره بخاری، سنگ تراورتن حاجی آباد، ابیانه، انواع تراوتن های سفید تکاب، آتشکوه، تراورتن طبس، غیره.
زیرا سنگهای تراورتن به دلیل بافت متخلخل، وزن کمی دارند و همچون عایقی برای ساختمان عمل می کند. تخلخل و جذب آب این سنگ ها موجب چسبندگی عالی با ملات سیمانی شده است و همین ویژگی خطراتی همچون احتمال سقوط سنگ را کاهش داده است.
برش راحت، قابلیت شکل دهی، هزینه‌ی نگهداری پایین، ظاهر لوکس، ثبات رنگ و زیبایی، نصب راحت از دیگر ویژگی های انواع سنگ تراورتن سفید می باشند. و در آخر گفتن این نکته ضروری است که به میزانی که تم رنگی سنگ روشن‌تر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.
تنوع سنگهای ساختمانی که برای نمای اصلی بنا استفاده می شود، بسیار زیاد است. اما میزان فروشی که انواع سنگ نما سفید دارند، در مقایسه با دیگر سنگهای نما، به مقدار قابل توجهی بیشتر می باشد. فروش بالای سنگهای نما سفید دلایل متعددی دارد.
source: نمای اصلی با سنگ نما سفید





:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ نما , سنگ نما ارزان , سنگ نما سفید , سنگ تراورتن سفید , قیمت سنگ نما , سنگ نما تراورتن , سنگ نما ساده , قیمت سنگ تراورتن ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 9 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: