ساخت شومینه با سنگ تراورتن آنتیک
نوشته شده توسط : admin

طراحان براي رسيدن به زيبا سازي و گرمايشي بودنِ بيشتر شومينه هاي سنگي، نيازمند سنگ‌ ساختماني خاصي هستند. سنگهايي كه علاوه بر زيبايي و شيك بودن، داراي فاكتور‌هاي كيفيت، مقاومت و قيمت مناسب هم باشند. به همين دليل است كه اكثر آنها به سراغ سنگ آنتيك مي روند.

آنتيك استون، سنگي است كه از كنار هم قرار گرفتن قطعات شكسته و خرده سنگ‌هاي ساختماني به وجود مي‌آيد. اين تكه سنگ ‌ها كه غالبا داراي عرض ۵ سانت و طول بيشتر هستند، با چسب‌هايي با پايه رزيني به هم متصل مي ‌شوند.

حاصل اين فرايند به وجود آمدن سنگي با زيبايي و خصوصيات ويژه به نام سنگ آنتيك است. قيمت مناسب، عمر بسيار طولاني، تنوع و كيفيت بالا از جمله مزاياي سنگ‌ نما آنتيك است. به همين دليل است كه ساليان سال آنتيك استون در صدر انتخاب‌ ها قرار دارد و محبوبيت خود را حفظ كرده است. 

سنگ‌ هاي آنتيك به دو صورت طبيعي و مصنوعي در بازار يافت مي‌شوند. اما نوع طبيعي آن به دليل خاص بودنِ هر تكه از سنگ، از فروش بيشتري برخوردار است. سنگ آنتيك طبيعي معمولا از انواع سنگ‌ تراورتن و مالون تشكيل مي شود كه بدون تغيير در رنگ، بافت و طرح، به صورت طبيعي مورد استفاده قرار مي گيرند.

از محبوب ترين و پركاربردترين متريال ها براي ساخت شومينه سنگي، سنگ تراورتن آنتيك مي باشد. اين روزها در معماري خانه ‌ها، زيبايي و دكوراسيون حرف اول را مي ‌زند. و شومينه يكي از قديمي ترين تزيينات دكوراتيوي مي باشد كه در داخل خانه، مورد استفاده قرار مي گيرد.

هرچند شومينه در ابتدا يك وسيله تزييني نبود و بيشتر براي گرم كردن فضا از آن استفاده ميشد. ولي در دنياي امروز علاوه بر خاصيت گرمايشي، زيبايي آن هم اهميت ويژه اي پيدا كرده است. حتي انواع شومينه هاي مدرن اين امكان را فراهم آورده اند تا براي جداسازي دو فضا از يكديگر بتوان از يك شومينه با آتشي سرخ بهره مند شد. يعني مي شود از شومينه به عنوان يك پارتيشن استفاده كرد.

source: ساخت شومينه با سنگ تراورتن آنتيك





:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ترا اونیکس , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ نما , ,
:: برچسب‌ها: شومینه سنگی , قیمت شومینه سنگی , خرید اینترنتی شومینه سنگی , سنگ آنتیک , سنگ آنتیک تراورتن , قیمت سنگ آنتیک , قیمت سنگ تراورتن , خرید سنگ تراورتن ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 9 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: