انواع سنگ اسلب تراورتن کرم
نوشته شده توسط : admin

در بین سنگهای ساختمانی انوع تراورتن کرم و روشن دارای تم رنگی کرم و سفید با موج هایی زیبا می باشند. این موج ها حاصل رسوب گذاری لایه های مختلف طی فرآیند تشکیل سنگ تراورتن هستند. همچنین رنگ و طرح آن ها بسته به نوع معدن و روش استخراج، متفاوت می باشد. از این رو کوپ سنگ تراورتن در کارخانه های سنگبری به دو صورت موج دار و بی موج برش داده می شود.

الان یکی از دلایل پرفروش بودن این سنگهای کرم و زمینه روشن در ابعاد سنگ اسلب مشخص شد. دومین دلیل کاربرد این سنگها می باشد. سنگ اسلب یک نوع برش از سنگ‌ های ساختمانی در اندازه بزرگ است که دارای طول و عرضِ بزرگ تری نسبت به سنگ‌ های تایل می ‌باشد. و همین یک تکه بودن سنگ اسلب باعث ایجاد رگه های طبیعی در بافت آن شده است. و از نحوه کنار هم قرار دادنِ این رگه ها، سنگهای های بوک مچ و فورمچ تولید می شوند.

تولید کنندگانِ سنگهای تراورتن کرم، آنها را در ابعاد مختلفی برش می دهند. و از رایج ترین ابعاد، ابعاد سنگ اسلب است. به ویژه سنگ تراورتن موج دار اگر بصورتِ اسلبِ بوک مچ و فورمچ تولید شود، چرا که زیبایی این دو روش، فوق العاده خاص و چشم گیر است.

source: انواع سنگ اسلب تراورتن کرم





:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , خرید سنگ اسلب , قیمت سنگ اسلب , تراورتن کرم , قیمت سنگ تراورتن کرم , سنگ تراورتن کرم روشن , سنگ اسلب , قیمت سنگ تراورتن , ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 7 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: