قیمت سنگ نما مدرن
نوشته شده توسط : admin

استفاده از سنگ تراورتن نما بهترین متریال برای طراحی خلاقانه، شیک تر و با شکوه تر نمای مدرن است. با یک طراحی خلاقانه و جسورانه میتوان نمایی بسیار جذاب و دور از کلیشه های نمای رومی برای ساختمان ایجاد کرد. در ساخت نمای مدرن بیشتر از یک نوع متریال ساختمانی استفاده می شود، برخلاف نمای رومی یا کلاسیک. 

اما سنگهای ساختمانی ازجمله مصالحی هستند که هم در طراحی داخلی ساختمان و هم در نمای بیرونی ساختمان میتوان از آنها استفاده کرد. یکی از دلایل استفاده سنگ طبیعی ساختمانی در نما، مقاوم بودن آن است که طی سالها از بین نمیرود. بنابراین تنوع و گوناگونی انواع سنگ نما برای ساخت نمای مدرن بسیار زیاد میباشد. مانند سنگ گرانیت، سنگ تراورتن، انواع مرمریت، لایم استون، سنگ های آنتیک، سنگهای مرمر، ، ... .

از بین سنگهای نمای ذکر شده، تراورتن ها بیشترین کاربرد را دارند. و پس از آنها مرمریت ها، مرمر ها و انواع گرانیت نیز بیشتر به کار برده می شوند. نمای مدرن این ویژگی را دارد که شما میتوانید نمای ساختمان خود را به گونه ای بسازید که مشابه آن در ساختمان های دیگر نباشد. اما از آن جایی که متریالی که در نمای خارجی ساختمان به کار برده میشود، در معرض بیشترِ از بین رفتن هستند، باید از مصالح ساختمانی مناسب استفاد کرد.

پس می توان نتیجه گرفت همانند سنگ نما رومی برای ساخت نما مدرن می توان تقریبا از همه سنگهای ساختمانی استفاده کرد. بنابراین زمانی که در مورد خانه هایی با نمای مدرن صحبت می کنیم، انتظار داریم شاهد نمای سنگی باشیم که مطابق با به روزترین روش ها ساخته شده باشد.

همچنین دارای خصوصیات زیر باشد: تاکید بر خطوط افقی و عمودی، استفاده از مصالح متنوع جدید و سنتی و ترکیبی از هر دو، عدم استفاده از تزئینات و تمرکز بر سادگی و عملکردی بودن، پرهیز از طرح های قرینه، بلکه استفاده از ترکیبات نامتقارن، ایجاد عمق و فضاسازی در نما. اما بدون شک مصالحی که باعث دیده شدن بیشتر و افزایش جذابیت نمای مدرن می شود، استفاده و ترکیب سنگ نما با مصالح ساختمانی دیگر نظیر چوب، شیشه، آجر، بتن، … است.

source: قیمت سنگ نما مدرن





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ اونیکس یا مرمر , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ صادراتی , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ , سنگ نما , قیمت سنگ نما , سنگ نما مدرن، سنگ نما ساده , سنگ نما تراورتن , سنگ نما سفید , قیمت سنگ نما رومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 6 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: