قیمت سنگ پله سفید ارزان
نوشته شده توسط : admin

نوع رنگ سنگ پله ای که برای ساخت راه پله استفاده می شود، در فروش و قیمت گذاری ساختمان، نیز تاثیر زیادی دارد. چراکه با کمک نور پردازی های خاص و طراحی خلاقانه راه پله، می توان جلوه ای لوکس برای کل فضای داخلی ساختمان ایجاد کرد.

و رنگ سفید در این قیمت گذاری نقش زیادی را ایفا می کند. سفید مظهر و تداعی‌کننده پاکی، خلوص و آرامش است و حسی از پاکی و وارستگی در بیننده القا می ‌کند. به همین دلیل افراد بیشماری تمایل دارند از رنگ سفید در طراحی داخلی استفاده کنند، حتی به میزان خیلی کم. با اینکه خود یک رنگ خنثی محسوب می ‌شود اما به راحتی با رنگ ‌های دیگر ترکیب شده و به نوعی به دیگر رنگ ‌ها اجازه می ‌دهد خود را به نمایش بگذارند.

یکی از دلایلی که استفاده از سنگ پله را برای ساخت پلکان، بسیار رایج کرده است همین مورد می باشد. رنگ سفید از جمله رنگهای است که به وفور در سنگهای ساختمانی یافت می شود. مانند: سنگهای مرمریت، انواغ گرانیت، سنگ تراورتن، … . 

سنگ پله با زمینه سفید از تنوع بالایی برخوردار می ‌باشد اما اکثریت آنها قابلیت استفاده جهت راه پله را ندارند. در بین آنها می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد: مرمریت جوشقان، سنگ چینی ازنا، مرمریت صلصالی، سنگ چینی قروه، ... .

سنگ ساختمانی مورد استفاده برای هر قسمت از ساختمان باید دارای ویژگی هایی باشد. سنگ پله هم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و باید دارای ویژگی های زیر باشد: جذب آب پائین، تخلخل بسیار کم، سطح براق و ساب پذیر، عدم واکنش با مواد شوینده، ... .

source: قیمت سنگ پله سفید ارزان





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ اونیکس یا مرمر , سنگ ترا اونیکس , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: سنگ پله سفید , قیمت سنگ پله سفید , سنگ پله , ملت سنگ , قیمت سنگ پله , خرید اینترنتی سنگ پله , قیمت سنگ پله ارزان , خرید سنگ پله , قیمت سنگ پله تراورتن ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 6 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: