قیمت سنگ تراورتن سفید ارزان
نوشته شده توسط : admin

تراورتن سفید یک نوع محدود از انواع سنگ نما نبوده و دارای انواع مختلفی می باشد. که این سنگهای تراورتن سفید هم دارای قیمت بسیار بالا و هم دارای قیمت پایین یا همان ارزان هستند. عوامل متعددی بر تعیین قیمت سنگ تراورتن سفید تاثیر گذار هستند، ولیکن می توان گفت سطح کیفی سنگ موثر تر از موارد دیگر است.

صرفه جویی کردن در هزینه های ساختمان امری است مهم. بنابراین تهیه کردن مصالح و لوازم ساختمانی با قیمت مناسب یکی از ضروری تری کارهایی است کارفرمایان باید انجام دهند. سنگهای تراورتن سفید از جمله همین مصالح می باشد. با این حال این به این معنا نیست که تراورتن های سفید ارزان قیمت، کیفیت خوبی ندارند. بلکه برخی از آنها جز محکم ترین سنگهای تراورتن هستند.

عملیاتی مانند مرحله ی برش، مرحله ی ساب و پولیش، مرحله بهبود کیفیت سنگ، لبه زنی سنگ، … که خودِ این مراحل دارای بخش ها، دستگاه ها و مواد مختلفی هستند. حال بسته به هرکدام از این موارد قیمت سنگهای ساختمانی افزایش یا کاهش می یابد. و بسته به این موارد سنگ ساختمانی به درجه های زیر تقسیم بندی می شود.

source: قیمت سنگ تراورتن سفید ارزان





:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ کف , ,
:: برچسب‌ها: سنگ تراورتن سفید, ملت سنگ, قیمت سنگ تراورتن, سنگ تراورتن, ارزانترین سنگ تراورتن, قیمت سنگ تراورتن سفید, سنگ عباس آباد سفید, ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 6 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: