خرید سنگ کف برای خانه
نوشته شده توسط : admin

در گذشته تنها مکان هایی که از سنگ کف برای کفپوش استفاده می کردند، مکان های عمومی مثل مجتمع های اداری، پزشکی، تجاری، هتل ها، رستوران ها، … بودند. چرا که سبک ساختمان سازی و سلیقه مردم به گونه ای بود که کف خانه را با فرش، موکت، … می پوشانند.

نوع کفپوش خانه علاوه بر اینکه در روح و زیبایی کلی خانه تاثیر زیادی دارد، از آنجایی که ترمیم یا تعویض کفپوش زمان بر و هزینه بر است، اهمیت دقت در خرید کفپوش را بیش از پیش کرده است. کفپوش ‌های سنگی بر اساس رده‌ی کیفی، ضریب اصطکاک، میزان جذب آب و مدل‌شان برای فضاهای مختلف مناسب هستند.

انواع مختلفی از سنگ‌ های کف وجود دارند که برای کفپوش ساختمان مناسب هستند و می ‌توانند از بهترین ‌ها در این زمینه باشند. این سنگها عبارتند از: گرانیت، مرمریت، مرمر، چینی، تراورتن.

سنگ کف به ویژه در ابعاد سنگ اسلب از رایج ترین متریال های برای پوشش کف ساختمان های مسکونی به حساب می آیند. اما تنوع سنگهای ساختمانی مناسب برای کف زیاد است و انتخاب را سخت می کند. در این مقاله به نکته هایی اشاره کردیم که شما را برای داشتن انتخاب بهتر کمک می کند.

کفپوش پذیرایی خانه به خاطر رفت و آمد بیشتر و در معرض دید بودن، زیبایی و استحکام‌ مهمتر می گردد. سنگ اسلب به خاطر ابعاد بزرگی که دارد، انتخاب مناسبی برای کف پذیرایی می باشد.

چون مقاومت سنگ در برابر اجسام سخت و وزن ها زیاد و فشارهای سطحی اهمیت دارد، ضخامت سنگ انتخابی هم اهمیت ویژه ای پیدا می کند. زیرا ضخامت بالای سنگ کف میزان این مقاومت را بالا می برد. عدم جذب رطوبت و آب، و عدم لغزش دو فاکتور مهم بعدی هستند که باید به آنها توجه کنید.

source: خرید سنگ کف برای خانه





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ اونیکس یا مرمر , سنگ ترا اونیکس , سنگ لایم استون , سنگ ترامیت , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ کف , سنگ صادراتی , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: سنگ کف, ملت سنگ, قیمت سنگ کف, سنگ کف پذیرایی, سنگ کف لابی, سنگ کف خانه, سنگ کف تراورتن ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 6 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: