قیمت انواع سنگ نما
نوشته شده توسط : admin

نکات و اصول زیادی وجود دارد که در ساختمان سازی باید به آنها توجه کرد. قیمت سنگ نما و به طور کلی قیمت سنگ ساختمانی یکی از این اصول مهم است. چرا که سنگ ساختمانی طبیعی هم در اسکلت سازی بنا مانند پی سازی کاربرد دارد و هم در ساخت ظاهر سازه.
با این حال قیمت سنگ های ساختمانی مورد استفاده در اسکلت سازی با قیمت انواع سنگ نما که برای ساخت نمای قابل رویت بنا استفاده می شود، متفاوت است. درمورد سنگهای به کار رفته در ساخت بنا، بیشتر کاربرد و کارایی آن اهمیت دارد تا زیبایی. سنگ لاشه، سنگ خشکه چینی، قلوه سنگ، … ازجمله سنگهای مورد استفاده در این قسمت می باشند.
امروزه تولید و فرآوری انواع سنگ نما با پیشرفت علم و فناوری، به بهترین صورت ممکن انجام می‌ شود و استانداردهای لازم توسط تولید کنندگان سنگ نما رعایت می‌ شود. بنابراین دور از انتظار نیست که سنگهای نمایی که از نظر نمای ظاهری و جنس در رده ‌بالاتری جای دارند، از قیمت بیشتری در مقایسه با انواع دیگر برخوردار هستند. مانند برخی از انواع سنگ تراورتن.
همچنین یکدستی طرح و رنگ سنگ نما در قیمت آن تأثیر بسیاری دارد. هرچه رنگ سنگ روشن تر باشد و به رنگ سفید نزدیک تر باشد، قیمت سنگ نما بیشتر خواهد بود. به عنوان نمونه قیمت سنگ آتشکوه و عباس آباد به دلیل رنگ روشن به نسبت بالاتر از تراورتن های دیگر هستند. یا سنگ نما های موجدار و هاله ‌دار قیمت پایین‌تر و مناسب‌ تری در مقایسه با سنگهای یکدست دارند.
افزون بر این امروزه، بیشتر افراد به دنبال خرید سنگ نمای رنگ روشن و سفید هستند. بنابراین، سنگ نما هایی با زمینه رنگ روشن، سفید، کرم، … نسبت به سنگ ‌های تیره ‌رنگ متقاضی بیشتری دارند.

source: قیمت انواع سنگ نما





:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ اونیکس یا مرمر , سنگ ترا اونیکس , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , سنگ صادراتی , ,
:: برچسب‌ها: قیمت سنگ نما ارزان, سنگ نما رومی, سنگ نما ساده, خرید سنگ نما, سنگ نما تراورتن, قیمت سنگ نما, قیمت سنگ نما تراورتن, ملت سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 5 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: